Redizajnirane 508-ice je lako moguće prepoznati po novom svjetlosnom potpisu sprijeda, ali i po novoj radikalnoj maski koja je mnogo veća
Četiri godine nakon što je aktualni 508 stigao na tržište, došlo je vrijeme za "zatezanje bora". Tretman pomlađivanja su prošli limuzinska verzija i karavan SW,a rezultat je prilično atraktivan.Peugeot 508 je dobio oštriji izgled, novu opremu u druge detalje.
Redizajnirane 508-ice je lako moguće prepoznati po novom svjetlosnom potpisu sprijeda, ali i po novoj radikalnoj maski koja je mnogo veća, prekriva skoro čitav prednji dio i autu daje agresivniji dizajn. Velika maska nadovezuje se na šire rešetke u donjem dijelu. Tu su i nova LED Marix svjetla s tri tanka dnevna svjetla koja simboliziraju pandže lava. Straga su promijenjena svijetla, a tu su i novi naplatci. Također, svi logotipovi na karoseriji imaju novi dizajn u bazaltno sivoj boji. Kad smo već kod boja spomenimo i da je 508 dostupan u sedam boja karoserije, među kojima su tri nove.
U unutrašnjosti je blago modificirano sučelje i-Cockpit. Nova je grafika instrumenata ispred vozača, a tu je 10" zaslon s novim infotainmentom Peugeot i-Connect Advanced. On donosi TomTom navigaciju, upravljanje glasom i bežična ažuriranja.
Što se tiše motorizacije nema nikakvih novosti. Ponuda se i dalje sastoji od 1,2-litrenog benzinskog motora s tri cilindara i 130 KS, poznatog 1,5-litrenog dizelaša iste snage. Oba motora serijski dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem s osam brzina. Za one koji žele više snage tu su tri plug-in hibrida sa 180, 225 i 360 KS: Najsnažniji pogon dolazi u kombinaciji sa sportskom verzijom 508 koja nosi naziv Peugeot Sport Engineered te donosi pogon na sve kotače, spuštenu karoseriju, velike kočnice i druge dodatke koji su važni za sportske vozne karakteristike.
Redizajnirani 508 će u prodaju tijekom ovog ljeta, a Peugeot za sada nije otkrio cijene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.