Početna Auto 63 pregleda

Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu

DODGE VIPER ACR
Vidi galeriju 1/10
Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu Novo poglavlje donosi više trkaće tehnike na svakodnevnu cestu

Dodge Viper ACR pokreće veliki 8,4 V10 američki motor koji razvija najveću snagu 654 KS i najveći okretni moment 813 Nm. Prodaja u Europi trkaće verzije prilagođene običnoj cesti nije predviđena

Tuning tvrtka SRT obradila je Dodge Viper, pa njihova nabrijana verzija sasvim sigurno otvara novo poglavlje u odnosu te dvije marke. U svakom slučaju više nego ikada prerada donosi veliku količinu trkaće tehnike na svakodnevnu cestu. Verzija je napravljena za Dodge Viper American Club Racer (ACR) kao model za 2016. godinu. Impozantan aero-kit donosi ekstreman izgled, a sasvim sigurno je najuočljiviji na prvu predimenzionirani stražnji spojler širok 1876 mm, a ima od njemačkog TÜV sve potrebna odobrenja za cestovnu upotrebu.

DODGE VIPER ACR | Author: SRT foto: SRT

Ekistremni oblik dopunjuju i drugi difuzori, otvori za zrak i oblik prednjeg poklopca motora. Ukupni impresivni dojam zaokružuju opcijska bočna aerodinamična ojačanja. Ukupna masa je nešto više od tone. Uz aero-kit sada je najveća brzina ovog Vipera 285 km/h.

DODGE VIPER ACR | Author: SRT foto: SRT

Dodge Viper ACR pokreće tipično veliki američki motor, prava ikona, 8,4 litarski V10 motor koji razvija najveću snagu 654 KS i najveći okretni moment 813 Nm. Za prijenos snage i momenta do stražnjih kotača koristit se ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Ispušni sustav je posebno izveden i cijev mu završava iza stražnjih kotača.

DODGE VIPER ACR | Author: SRT foto: SRT

Na 19 colskim lakim naplatcima su gume Kumho, sprijeda 295, a straga 355. Ono što brzo ide, mora se još brže i zaustaviti, pa se za kočenje koriste Brembo karbonsko keramički prednji diskovi promjera 390 mm, a straga 360 mm. Amortizeri su sportskog tipa marke Bilstein. Raspored mase između prednje i stražnje osovine je 50:50.

DODGE VIPER ACR | Author: SRT foto: SRT

Proizvodnja za američko tržište kreće u trećem kvartalu 2015 u Detroitu, a cijena Viper ACR još nije poznata. Prodaja u Europi trkaće verzije prilagođene običnoj cesti nije predviđena.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.