Niro je važan model za Kiju, jer se korejski brend želi jače probiti u sektor flotnih kupaca, gdje Niro može ponuditi niske troškove održavanja i niske emisije ugljičnog dioksida
Novi Niro se odmah pokazao kao prodajni hit, jer su europski trgovci od njegovog predstavljanja početkom godine dobili više od 23.000 narudžbi. Od srpnja do kraja listopada su strankama isporučili 5.815 primjeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine.
Kia Niro je prvo vozilo koje spaja praktičnost i dizajn crossovera s učinkovitim hibridnim pogonom. Paralelni hibridni pogon kombinira 1,6-litreni GDI benzinski motor s litij-ionskim baterijskim sklopom i elektromotorom snage 44 KS. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Emisije ugljičnog dioksida kod Nira iznose samo 88 g/km, a potrošnja goriva vrlo skromnih 3,8 l/100km.
Michael Cole, izvršni direktor Kije u Europi, o rezultatima je rekao: "Niro je dobro prihvaćen među kupcima koji žele smanjiti troškove održavanja i emisije ugljičnog dioksida, a ne žele pritom žrtvovati stil i praktičnost."
Ključna pomagala su napredni sustav asistencije DriveWise, koji između ostalog uključuje automatsko kočenje u nuždi s otkrivanjem pješaka. Kupci mogu birati između brojnih pomagala za povezivanje kao što su Android Auto, Apple CarPlay i Kijin vlastiti sustav usluga povezivanja (Kia Connected Services).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.