Novi Opelov SUV nudit će se kao potpuno električni model, ali i sa 48-voltnim hibridnim pogonom
Nova Opel Frontera službeno je predstavljena u Hrvatskoj. Automobil zvučnog i poznatog imena će biti osjetno drugačiji od svojeg terenskog prethodnika kojeg su mnogi već zaboravili te je zapravo svojevrsni nasljednik modela Crossland, no s potpuno novom tehnologijom.
Opel je na današnjoj konferenciji u Zagrebu predstavio novi model no do početka prodaje morat ćemo još malo pričekati, točnije do studenog ili prosinca kada bi auto trebao stići u prodajne salone. Opel Frontera je postala udoban, prostran i kompaktan SUV za obitelj, putovanja i boravak u prirodi. Novi Opel u ponudi će se smjestiti između manje Mokke i većeg Grandlanda, a zanimljivo je da će se u budućnosti nuditi i sa sedam sjedala na svojih što je rijetkost u klasi malih SUV-ova. Novi Opelov SUV nudit će se kao potpuno električni model, ali i sa 48-voltnim hibridnim pogonom.
Vizualno, nova Opel Frontera ima malo toga zajedničkog s Crosslandom, a još manje sa svojim terenskim imenjakom od prije tri desetljeća. Ovo je još jedna tipična, malo robusnija i jednostavnija interpretacija trenutnog dizajnerskog jezika Opela. Jasno je da oblik slijedi funkciju, odnosno da je auto dizajniran tako da bi imao što prostraniju kabinu.
Crni Opel Vizor integrira ECO LED prednja svjetla s automatskim dugim svjetlima i Opelovom "munjom". Element je također vizualno nadopunjen trapezoidnim otvorom hladnjaka u donjoj trećini prednjeg dijela. Lukovi kotača i pragovi također su prilično istaknuti.
Frontera je dugačka 438 cm, visoka 163 cm te široka 180 cm, dok je međuosovinski razmak 267 cm. Kapacitet prtljažnika je prilično raskošan za ovu klasu, 450 litara, a preklapanjem sjedala raste na 1600. Uz to, krovni nosači se mogu opteretiti sa čak 240 kg.
U unutrašnjosti dominira dobro poznati kokpit Pure Panel s dva 10-inčna zaslona i multimedijskim infotainmentom, kao i novodizajniranim upravljačem. Mobilni uređaji mogu se puniti putem bežičnog punjača ili četiri USB priključka. Opel ističe i posebno ergonomski dizajnirana sjedala. Patentirana značajka Intelli-Seat namijenjena je osiguravanju opuštene udobnosti vožnje čak i na dugim vožnjama autocestom. Veći uređaji poput tableta mogu se spremiti u središnju konzolu. Putnici u drugom redu mogu koristiti džepove za pametne telefone integrirane u naslone vozačevog i suvozačevog sjedala.
No ovaj opis odgovara bolje opremljenim modelima, jer osnovna uopće neće imati dva zaslona već će funkciju infotainmenta preuzimati mobitel vlasnika koji se integrira u sustav vozila i za kojeg je na prednjoj konzoli rezervirano mjesto s držačem. Osnovni model će također u seriji imati digitalne instrumente, manualnu klimu, električnu parkirnu kočnicu te prednja LED svjetla.
U ponudi će biti dva hibridna pogona, oba s 48 V tehnologijom i baterijom od 0,9 kWh koja omogućava i povremenu električnu vožnju što osjetno smanjuje potrošnju. Benzinski motor je turbo obujma 1,2 litre, a električni je integriran u automatski mjenjač sa šest brzina s dvostrukom spojkom. Slabiji hibrid razvija 100 KS, a snažniji 136 KS. Maksimalna brzina hibridne Frontere sa 100 KS iznosi 180 km/h, a verzije sa 136 KS - 190 km/h.
U električnoj varijanti Frontera će imati bateriju od 44 kWh te električni motor sa 113 KS. Doseg ove izvedbe iznosi 310 km po WLTP-u, a maksimalna brzina auta je ograničena na 140 km/h.
Cijene automobila još se ne znaju, no sigurno je da će nova Frontera biti jedan od najpovoljnijih modela u ponudi Opela.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.