Početna Auto 2073 pregleda

Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi

1
Vidi galeriju 1/8
Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi Opel Insignia karavan: Impresivno izgleda, a tako se i vozi

Izvedba Sports Tourer zadržala je sve odlike limuzine, a njezina dodatna vrijednost je “divovski” prtljažnik...

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Velike limuzine, a posebno njihove karavanske izvedbe, lagano gube bitku s pomodnim modelima SUV kada je riječ o prodajnim brojevima. No, rijetko SUV može nadmašiti udobnost, stabilnost i ugođaj vožnje limuzine. Najbolje to dokazuje Opel Insignia Sports Tourer. Karavan dugačak skoro pet metara, širok više od 1,8 i visok samo 1,5 metara djeluje impresivno i moćno, a upravo tako se može opisati i ugođaj u vožnji. Unatoč velikim dimenzijama Insignia ST je vrlo upravljiva i naprosto oduševljava udobnošću.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Posebno je dojmljiv ovjes koji unatoč odličnim voznim odlikama i agilnosti nije kompromitirao udobnost. Štoviše, nevjerojatno meko i tiho prelazi preko neravnina pa i 18-colnim kotačima kakvima je opremljen testirani model. Primjetna je i odlična zvučna izolacija pa buka vjetra i zvuk snažnoga dizelaša sramežljivo dopiru do ušiju putnika. Turbodizelski motor s obujmom dvije litre, u izvedbi sa 170 KS i s čak 400 Nm okretnoga momenta Insigniju pokreće lako i “odaziva se” odlično na dodavanje gasa, a osim što dobro “potegne” može se pohvaliti i činjenicom da je štedljiv.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Tijekom testa prosječna potrošnja iznosila je 6,8 litara. Mjenjač je ručni sa šest stupnjeva prijenosa, brzine se meko mijenjaju, no hod ručice mjenjača je malo dulji. S automatskim mjenjačem vožnja bi zasigurno bila još ugodnija, ali jednako opremljen auto s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva je i dosta skuplji. Jedna od boljih strana Insignije Sports Tourer je njezina unutrašnjost. Osim atraktivnim izgledom i “pristojnim” materijalima, sve putnike će oduševiti prostranošću, udobnim sjedenjem i opremom. Vozačeva pozicija je vrhunska i ne umara ni tijekom dugih vožnji.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Paket opreme Innovation, od kojega je bogatiji jedino Exclusive, nema se čega “sramiti”, posebno kad su u pitanju elementi sigurnosti, poput adaptivnoga tempomata i sustava za zadržavanje u traci, koji putovanje čine sigurnim i ugodnim. Tu je i veliki zaslon s infotainmentom, vrhunskim Bose ozvučenjem i OnStar sustavom povezivosti i usluga.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Testirani je model opremljen i još 43.000 kuna vrijednom dodatnom opremom, a unatoč tome je ukupnom cijenom 269.480 kuna povoljniji od mnogih ozbiljnih konkurenata.
Insignija je sama po sebi ugodno iznenađenje na automobilskoj sceni, a njezina karavanska izvedba još je prikladnija obiteljskim ili poslovnim potrebama. Svojim se odlikama Insignia Sports Tourer dobro nosi i s najboljim autima u toj klasi, pa i s modelima VW Passat Variant i Škodom Superb Combi.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.