Opel je još ranije najavio da kreće s ofenzivom u predstavljanju novih modela (njih 29 do 2020. godine), i to u svim kategorijama. Za 2017. godinu je predviđeno 7 premijera, što je najavljeno i sloganom "7 u 17"

Jedna od tih premijera je pred nama, riječ je o CUV-u imena Crossland X, koji će u gami ovog proizvođača praktički zamijeniti Merivu. Opel očekuje da će Crossland X donijeti dodatni poticaj u svom tržišnom segmentu i doprinijeti potencijalnom rastu Opela kao robne marke.

Crossland X će biti dostupan samo s prednjim pogonom, pri čemu je nešto kraći, uži i niži od Mokke X. Konkretnije, dugačak je 4212 mm, širok 1764 mm i visok 1588 mm. Ima istu platformu kao i Citroen C3 Picasso nove generacije, a vjerojatno će imati i istu ponudu motora.

Iako u ovom trenutku nema konkretnih detalja o gami motora, očekuje se da će se Crossland X nuditi s 1,2-litrenim trocilindričnim benzincem i 1,6-litrenim dizelašem. Tvornica tvrdi da vozilo ima najprostraniju kabinu u klasi, kao i klizno zadnje sjedište, dok zapremina prtljažnika iznosi 410 litara, odnosno 520 litara kad je sjedište pomaknuto skroz naprijed.

Najavljuju se i infotainment sustav kompatibilan s Android Auto i Apple CarPlay, zadnja kamera, napredna pomoć pri parkiranju, sustav za prepoznavanje pješaka i autonomno kočenje, sustav za prepoznavanje prometnih znakova i upozorenje za napuštanje prometne trake te sustav koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom kutu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.