Opel GT Concept slijedi tradiciju Opela GT. Prvo predstavljanje i svjetska premijera bit će na autosalonu u Ženevi. Vizija je to kako će izgledati Opelovi sportski automobili u budućnosti - sprijeda centralno postavljen motor, turbopunjač i pogon na stražnje kotače
Zaljubljenici sportskih automobila s nestrpljenjem su očekivali ove fotografije koje otkrivaju kako će izgledati Opel GT Concept koji će biti premijerno predstavljen svijetu na autosalonu u Ženevi (3. do 13. ožujka 2016.). Ovaj koncept ujedno pokazuje kako će izgledati Opelovi sportski autmobili u budućnosti. Sada je jasno, držat će se koncepcije - sprijeda centralno postavljen motor, turbopunjač i pogon na stražnje kotače.
Zanimljivo je kako GT Concept nema kvaka na vratima, vanjskih retrovizora ni brisača. Opel GT Concept slijedi tradiciju čuvenog Opel Experimental GT-ja iz 1965. godine, samo godinu dana nakon utemeljenja prvog dizajnerskog studija nekog europskog proizvođača automobila, Opel je na Frankfurtskom sajmu automobila predstavio taj elegantan kupe izgrađen na pouzdanoj tehnologiji Kadetta B.
No on nije bio inovativan samo zato što je bio prvi konceptni automobil koji je ikad predstavio jedan europski proizvođač – GT je već obilovao inovacijama kao što su uvlačiva prednja svjetla te ga je krasio vitak oblik uz savršene proporcije bez nepotrebnih ukrasa. Reakcije javnosti bile su tako oduševljene da je Opel GT iz serijske proizvodnje bio u prodajnim salonima već nakon tri godine. Ostatak je povijest – priča o uspjehu, automobilska ikona.
Ključna inovacija Opel GT Concepta jesu velika vrata s integriranim bočnim prozorima i neprimjetnim prijelazom između stakla i obojanih površina. Vozač i suvozač mogu nakon pritiska na touchpad za električna vrata, koja su integrirana u karakterističnu crvenu crtu na krovu, uživati u iznenađujuće puno prostora u kabini. Čak će i visoki vozači imati dovoljno mjesta u unutrašnjosti. Vrata kad su otvorena dosta ulaze u prednje blatobrane. Takva patentirana montaža štedi prostor te omogućuje velik kut otvaranja, posebno u relativno uskim prostorima za parkiranje.
Ovaj kompaktni sportaš posebno prilagođen za urbana područja. Dvije kamere smještene iza blatobrana osiguravaju dobru vidljivost prilikom gradske vožnje. Slika s njih prenosi se na dva monitora s lijeve i desne strane kokpita, što znači da su dani vanjskih retrovizora i mrtvih kutova iza nas. Prednje vjetrobransko staklo spaja se sa staklenim panoramskim krovom, što putnicima omogućuje uživanje u iskustvu vožnje sličnom onome kod targe s pokretnim krovom. Opelova svjetla IntelliLux LED s matricom, omogućuje vožnju s dugim svjetlima bez zasljepljivanja, a već su predstavljene 2015. s novom Astrom.
Kao prvi Opel GT i američki legendarni sportski automobil Corvette koji također proizvodi GM, ovaj automobil ima sprijeda centralno postavljen motor. Stoga je njegovo težište nisko i u sredini, što je savršeno za sportsko upravljanje i omogućuje izvrsnu dinamiku u zavojima. Opel GT Concept pokreće dorađeni 1,0-litarski trocilindrični motor s turbopunjačem koji se koristi i u ADAM-u, Corsi i Astri. Razvija 145 KS i 205 Nm koji odlaze preko sekvencijalnog šesterostupanjskog mjenjača na stražnje kotače. Dvosjeda ukupne mase manje od 1000 kg ubrza do stotke za manje od 8 sekundi i potegne do najveće brzine 215 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.