Novi propeti konjić, koji zamjenjuje model 488 GTB, podigao je puno prašine na salonu u Ženevi, a Ferrari je upravo lansirao i službeni reklamni video od kojega zastaje dah
Novi F8 Tributo aspolaže s nevjerojatnih 720 'konja' i 770 Nm okretnoga momenta, koje razvija 3,9-litreni motor V8 twin-turbo. Do 'stotke' juri 2,9 sekundi (0,1 sekundu manje nego GTB), a do 200 km/h treba mu 7,8 sekundi. Može pojuriti 340 km/h, odnosno 10 km/h više nego 488 GTB. Turbo-rupa? Ferrari tvrdi da takvo nešto u F8 ne postoji.
Poboljšanje performansi postignuto je ne samo podizanjem 488 GTB-a na nivo Piste, već stavljanjem superautomobila sa središnje postavljenim motorom V8 na dijetu. F8 je lakši 40 kilograma od svoga prethodnika, težak je 1330 kilograma. Aerodinamička efikasnost također je poboljšana 10 posto.
Redizajnirana karoserija nije samo uglađenija no ikada prije, već utire put novomu dizajnerskom izričaju iz Maranella, koji u ovome slučaju odaje počast prošlosti i originalnome 308 GTB-u.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.