Ovaj savršeni primjerak Honde NSX-R u vlasništvu je Hondina muzeja, smještena u Montegi, a u njemu je preko 300 restauriranih automobila, motocikala i trkaćih bolida
Honda NSX-R, poznatija u Japanu kao Type R, bila je prvi Hondin automobil koji je započeo eru imena i brenda Type R, 1992. godine.
Njezina druga generacije naslijedila ju je početkom novoga milenija, a mnogi tvrde kako je prva generacija bolja i naravno rjeđa. U usporedbi s prvom generacijom, druga serija modela NSX-R bila je olakšana stotinjak kilograma, a to je postignuto tako što su neki elementi bili načinjeni iz karbona i kevlara, uklonjeni su centralno zaključavanje i servo upravljač, manji je akumulator itd., a znatno je redizajniran i ovjes.
Motor V6, s obujmom 3,2 litre, razvija snagu 276 'konja' sparen je sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem koji omogućava izmjenu stupnjeva prijenosa nevjerojatnom preciznošću i brzinom. Honda NSX-R do stotke ubrzava 4,4 sekunde, a maksimalna brzina seže preko 270 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.