Umjesto električnog ZS-a njega tvrtka je odlučila lansirati potpuno drugačiji model, koristeći svoja najnovija dostignuća u svojoj tehnologiji električnih vozila
SAIC-MG je u Kini predstavio novi električni SUV za koji se očekuje da će služiti kao zamjena za električnu varijantu SUV-a ZS na izvoznim tržištima uključujući i Europu. MG ES5 dijeli svoju platformu i tehnologiju s popularnim kompaktnim hatchbackom MG4, a od svojeg prethodnika, ZS-a je osjetno veći, elegantniji, luksuzniji i profinjeniji.
MG ZS je nedavno u Kini dobio je novu generaciju koja stiže iduće godine, ali je postao samo hibrid, izbacivši potpuno električnu opciju. Umjesto njega tvrtka je odlučila lansirati potpuno drugačiji model, koristeći najnovija dostignuća u svojoj tehnologiji električnih vozila.
ES5 ima jednostavan dizajn, s prednjom stranom bez maske što ga razlikuje od MG-ovih modela s benzinskim pogonom. Usisnici na odbojniku podsjećaju na MG Cyberster roadster, dok su podijeljena LED svjetla tanja i agresivnija nego prije. Profil je prilično generičan, dok stražnja svjetla pune širine imaju sličan oblik kao kod MG4.
Električni SUV je dugačak 448 cm, što ga čini 16 cm duljim od odlazećeg ZS-a. Međuosovinski razmak je produljen na 237 cm.
U unutrašnjosti auto kao i MG4 ima upravljač s "spljoštenim" dnom, digitalnu ploču s instrumentima, veliki infotainment zaslon osjetljiv na dodir i "lebdeću" središnju konzolu.
MG ES5 dijeli modularnu skalabilnu platformu (MSP) s hatchbackom MG4. Pokreće ga jedan električni motor na stražnjoj osovini, koji razvija 170 KS i 250 Nm. Nije jasno hoće li model u budućnosti dobiti snažnije verzije s dva motora i pogonom na sve kotače, no to će se gotovo sigurno dogoditi.
U Kini će SUV će ponuditi tri opcije za ultra-tanak paket LPF baterija kojeg proizvodi SAIC -CATL joint venture. Najveća baterija imat će kapacitet od 62,2 kWh, nudeći maksimalni doseg od 525 km prema "vrlo optimističnim CLTC protokolima koji su još manje realni od WLTP-a.
Tržišno lansiranje MG ES5 u Europi očekuje se 2025. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.