Početna Auto 70 pregleda

Ovo je novi Subaru: Ima prednji pogon i tehnologiju iz Toyote

FOTO: Subaru

Najveća tehnička novost je povratak prednjeg pogona, koji Subaru nije nudio čitavo desetljeće, od modela Trezia, koji je također bio na platformi Toyote

Subaru nastavlja električnu ofenzivu i nakon modela Solterra i Trailseeker otkriva svoj treći potpuno električni automobil, model Uncharted. Novi kompaktni SUV rezultat je suradnje s Toyotom i tehnički se temelji na platformi nove Toyote C-HR+, no vizualno i vozački bi trebao donijeti prepoznatljiv Subaruov karakter, barem tako tvrde iz tvrke. 

Author: Subaru foto: Subaru

S dužinom od 451 cm, Uncharted je najmanji električni Subaru do sada, za 18 centimetara kraći od Solterre. Dizajn je oštar i robustan, sprijeda dominiraju tanka svjetla s po šest LED elemenata, dok straga nema trendovskih povezanih svjetlosnih traka, nego je tu veliki natpis Subaru preko poklopca prtljažnika.

Author: Subaru foto: Subaru

Najveća tehnička novost je povratak prednjeg pogona, koji Subaru nije nudio čitavo desetljeće, od modela Trezia, koji je također bio na platformi Toyote. Osnovna izvedba Premium FWD koristi jedan elektromotor od 221 KS i bit će dostupna u ograničenoj seriji. Za zahtjevnije kupce tu su Sport i GT varijante s po dva motora i pogonom na sve kotače, ukupne snage 338 KS. To znači da Uncharted u top verziji ubrzava do 100 km/h za oko 5 sekundi, brže čak i od benzinskog WRX-a.

Author: Subaru foto: Subaru

Osnovna verzija ima bariju kapaciteta 57,7 kWh (bruto), a nudi se i Long Range verzija s baterijom bruto kapaciteta od 77 kWh i prednjim pogonom. Ista baterija se ugrađuje i u najsnažniju AWD verziju. WLTP doseg, ovisno o verziji, varira od 445 do 585 km. Maksimalna snaga DC punjenja je 150 kW, a sve verzije imaju i AC punjač od 22 kW. 

Author: Subaru foto: Subaru

Za varijante s pogonom na sve kotače Subaru je razvio posebno podešen ovjes i svoj poznati X-Mode sustav koji pomaže na skliskim podlogama, čime Uncharted zadržava terenske ambicije u okviru električnog svijeta.

Author: Subaru foto: Subaru

Unutrašnjost uglavnom koristi elemente iz Toyote.Glavna značajka je 14-inčni središnji ekran s bežičnim Apple CarPlayom i Android Autom, dok je ispred vozača digitalna instrumentna ploča postavljena visoko, gotovo u ravnini s vjetrobranskim staklom. U seriji dolaze dva bežična punjača za mobitel i grijana sjedala. Oprema Sport dodaje grijani volan i kameru s pogledom od 360 stupnjeva, dok GT donosi luksuzne detalje poput ventiliranih prednjih sjedala, grijanja stražnjih vanjskih sjedala, audio sustava Harman Kardon i 20-inčnih naplataka.

Author: Subaru foto: Subaru

U Europi se očekuje lansiranje početkom 2026. godine, a neslužbene procjene govore o početnoj cijeni oko 33.000 eura, što bi ga pozicioniralo kao električnu alternativu Imprezi ili Crosstreku. Time Subaru dobiva konkurenta modelima kao što su VW ID.4, Hyundai Kona Electric ili Toyota CHR+. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.