Volkswagen je nakon 44 godine oživio zaboravljenu marku. Novi modeli ne nalikuju na ni jedan drugi proizvod VW grupacije, niti imaju ikakve veze s njima
Prošle su 44 duge godine otkako je posljednji Scout napustio proizvodnu traku, ali sada se kultna američka marka vratila kao novi član Volkswagen grupacije. Scout napada tržište s dva nova vozila: SUV-om Traveler i pick-up kamionetom Terra. Osim u potpuno električnim varijantama, oba će također dolaziti s benzinskim generatorom za produženi doseg. Iako ovo nisu konačne verzije koje će se naći u prodaji 2027., riječ je o pretprodukcijskim konceptima koji gotovo u potpunosti nalikuju na buduće serijske modele.
Dizajni Travellera i Terre vrlo su slični jedan drugome. Oba auta imaju izuzetno "terensku osobnost" i prilično grube linije po ukusu američkih kupaca. Sprijeda su prilično jednostavna maska, velika zaštitna ploča, jednostavna i zanimljiva svjetla i mali Scout logo. Oba modela imaju kratke prednje prevjese, no gledajući s boka, teško je ne primijetiti nešto poduži stražnji prevjes Travellera. Stražnji dio Travellera također je vrlo zanimljiv jer ima djeljiva stražnja vrata i nosač rezervnog kotača koji se može zaokrenuti.
Kao što se dugo očekivalo, bit će ponuđene električne verzije Terre i Travellera, ali iznenađenje je verzija s range extenderom. Baterijske električne verzije pokreću dva električna motora. Nisu objavljeni podaci o konjskim snagama, no Scout tvrdi automobili imati "gotovo 1.355 Nm" okretnog momenta, što će ima omogućiti da postignu 60 milja na sat (96 km/h) za samo 3,5 sekunde.
Osnova oba modela je napredna električna arhitektura od 800 volti, koja će omogućiti električnim varijantama da prijeđu do 563 km s jednim punjenjem. Kako bi se riješili problemi oko punjenja, i Terra i Traveler usvojit će Sjevernoamerički standard punjenja (NACS) i podržavati brzo punjenje od 350 kW, kao i dvosmjerno punjenje za dodatnu funkcionalnost.
Verzija s produženim dosegom nazvana je Harvester, a imat će mali benzinski motor dizajniran isključivo za punjenje visokonaponske baterije, produžujući doseg vozila na više od 800 km.
Oba modela nude gotovo 900 kg nosivosti, Terra može vući prikolicu težu od 4,5 tone, a Traveller više od 3,2 tone. Za one koji preferiraju terensku vožnju, ovi modeli mogu biti opremljeni gumama do 35 inča, pružaju više od 30 cm udaljenosti od tla i imaju sposobnost prelaska preko duboke gotovo metar. Stražnja osovina je kruta, a tu su i mehaničke blokade prednje i stražnje osovine.
Scout se snažno usredotočio na osiguravanje da Terra i Traveller odgovaraju avanturističkom načinu života vlasnika. Kao takvi, oba imaju prednje prtljažnike u kojima su priključci od 120 V i USB-C utičnica. Terrin teretni prostor također ima dvije utičnice od 120 V i jednu od 240 V, što je dovoljno za napajanje alata ili opreme za kampiranje. Također će biti ponuđen paket dodatne opreme s dodatnim svjetlima, terenskim odbojnicima, vitlom i mnogim drugim detaljima.
Iznutra se Scout odlučio za jednostavan dizajn kabine koji nastoji dočarati robusnost. Ispred vozača nalazi se privlačan dvokraki upravljač s ravnim dnom i blago zaobljenim vrhom. Iza njega je digitalna ploča s instrumentima, a u sredini zaslon za infotainment. Iako je većina funkcija vozila smještena unutar ovog zaslona, tu je i niz fizičkih tipki. Terrina kabina posebno je zanimljiva jer se može opcijski opremiti klupom u prvom redu.
Svi Scout modeli proizvodit će se u Sjedinjenim Državama u Volkswagenovoj tvornici u Južnoj Karolini, a očekuje se da će početne cijene za Terra i Traveller biti ispod granice od 60.000 dolara. Iako je tvrtka prvotno planirala izbaciti ova dva modela 2026., sada tvrdi da će proizvodnja i prodaja započeti 2027. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.