Početna Auto 353 pregleda

Ovo su modeli nove Volkswagenove marke Scout

FOTO: Scout

Volkswagen je nakon 44 godine oživio zaboravljenu marku. Novi modeli ne nalikuju na ni jedan drugi proizvod VW grupacije, niti imaju ikakve veze s njima

Prošle su 44 duge godine otkako je posljednji Scout napustio proizvodnu traku, ali sada se kultna američka marka vratila kao novi član Volkswagen grupacije. Scout napada tržište s dva nova vozila: SUV-om Traveler i pick-up kamionetom Terra. Osim u potpuno električnim varijantama, oba će također dolaziti s benzinskim generatorom za produženi doseg. Iako ovo nisu konačne verzije koje će se naći u prodaji 2027., riječ je o pretprodukcijskim konceptima koji gotovo u potpunosti nalikuju na buduće serijske modele. 

Author: Scout foto: Scout

Dizajni Travellera i Terre vrlo su slični jedan drugome. Oba auta imaju izuzetno "terensku osobnost" i prilično grube linije po ukusu američkih kupaca. Sprijeda su prilično jednostavna maska, velika zaštitna ploča, jednostavna i zanimljiva svjetla i mali Scout logo. Oba modela imaju kratke prednje prevjese, no gledajući s boka, teško je ne primijetiti nešto poduži stražnji prevjes Travellera. Stražnji dio Travellera također je vrlo zanimljiv jer ima djeljiva stražnja vrata i nosač rezervnog kotača koji se može zaokrenuti. 

Author: Scout foto: Scout

Kao što se dugo očekivalo, bit će ponuđene električne verzije Terre i Travellera, ali iznenađenje je verzija s range extenderom. Baterijske električne verzije pokreću dva električna motora. Nisu objavljeni podaci o konjskim snagama, no Scout tvrdi automobili imati "gotovo 1.355 Nm" okretnog momenta, što će ima omogućiti da postignu 60 milja na sat (96 km/h) za samo 3,5 sekunde.

Author: Scout foto: Scout

Osnova oba modela je napredna električna arhitektura od 800 volti, koja će omogućiti električnim varijantama da prijeđu do 563 km s jednim punjenjem. Kako bi se riješili problemi oko punjenja, i Terra i Traveler usvojit će Sjevernoamerički standard punjenja (NACS) i podržavati brzo punjenje od 350 kW, kao i dvosmjerno punjenje za dodatnu funkcionalnost.

Author: Scout foto: Scout

Verzija s produženim dosegom nazvana je Harvester, a imat će mali benzinski motor dizajniran isključivo za punjenje visokonaponske baterije, produžujući doseg vozila na više od 800 km. 

Author: Scout foto: Scout

Oba modela nude gotovo 900 kg nosivosti, Terra može vući prikolicu težu od 4,5 tone, a Traveller više od 3,2 tone. Za one koji preferiraju terensku vožnju, ovi modeli mogu biti opremljeni gumama do 35 inča, pružaju više od 30 cm udaljenosti od tla i imaju sposobnost prelaska preko duboke gotovo metar. Stražnja osovina je kruta, a tu su i mehaničke blokade prednje i stražnje osovine. 

Author: Scout foto: Scout

Scout se snažno usredotočio na osiguravanje da Terra i Traveller odgovaraju avanturističkom načinu života vlasnika. Kao takvi, oba imaju prednje prtljažnike u kojima su priključci od 120 V i USB-C utičnica. Terrin teretni prostor također ima dvije utičnice od 120 V i jednu od 240 V, što je dovoljno za napajanje alata ili opreme za kampiranje. Također će biti ponuđen paket dodatne opreme s dodatnim svjetlima, terenskim odbojnicima, vitlom i mnogim drugim detaljima. 

Author: Scout foto: Scout

Iznutra se Scout odlučio za jednostavan dizajn kabine koji nastoji dočarati robusnost. Ispred vozača nalazi se privlačan dvokraki upravljač s ravnim dnom i blago zaobljenim vrhom. Iza njega je digitalna ploča s instrumentima,  a u sredini zaslon za infotainment. Iako je većina funkcija vozila smještena unutar ovog zaslona, ​​tu je i niz fizičkih tipki. Terrina kabina posebno je zanimljiva jer se može opcijski opremiti klupom u prvom redu.

Author: Scout foto: Scout

Svi Scout modeli proizvodit će se u Sjedinjenim Državama u Volkswagenovoj tvornici u Južnoj Karolini, a očekuje se da će početne cijene za Terra i Traveller biti ispod granice od 60.000 dolara. Iako je tvrtka prvotno planirala izbaciti ova dva modela 2026., sada tvrdi da će proizvodnja i prodaja započeti 2027. godine. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.