Uz prmomijenjen izgled i nove tehnologije 208 je dobio i novi elelktrični pogonski sklop s većim dosegom i blage hibridne motore s mjenjačem s dvostrukom spojkom.
Najprodavaniji model u Europi u protekle dvije godine prošao je kroz opsežni "tretman pomlađivanja". Najviše promjena je ispod karoserije gdje 208 dobiva skoro poputno novu paletu pogonskih strojeva, promijenjen je i izgled, a tu su i nove tehnologije.
Peugeot 208 je dobio potpuno novi prednji dio: promijenjena je maska, odbojnik s novim svjetlosnim potpisom i sama svjetla. Tu je i novi Peugeotov logo. Straga su promjene diskretnije. Peugeot se poigrao s grafikom svjetala i natpisima, dok je logo nestao sa stražnjeg dijela. U oči upadaju novi aluminijski naplatci od 16 i 17 inča, a paleta boja uključuje dvije nove boje karoserije: Agueda Yellow i Selenium Grey. GT verzije se od sada mogu dobiti opremljene crnim kotačima i opcijski crnim krovom.
Dimenzije (4,06 metara duljine), ponuda prostora u unutrašnjosti i obujam prtljažnika (309 litara) ostali su isti. Dizajnerske promjene u unutrašnjosti su minimalne, jedini detalji koji se promjene na prvi pogled su nove presvlake i novi logo na volanu te mala polugica za odabir načina rada koja je zamijenila ručicu automatskom mjenjača. Tu je i revidirani i-Cockpit s 10-inčnim instrumentima s novim, individualnijim dizajnom (3D efekt u opremi GT). Inačica Active zadržava analognu ploču s instrumentima, ali je središnji multimedijski zaslon od 10" standardan na svim izvedbama (prethodno 7" na osnovnim izvedbama). Multimedijski sustav i-Connect sada nudi i bežičnu vezu za Apple CarPlay i Android Auto.
Novi Peugeot 208 nudit će se u tri razine opreme (Allure, Active i GT) s pet pogonskih sustava. Električna verzija koja se od sada zove E-208 umjesto e-208 je dobila novi motor i bateriju. Snaga je sa 136 porasla na 156 KS, a kapacitet baterije na 54 kWh. Doseg je skočio na 400 kilometara.
Još jedna novost u ponudi pogona su blage hibridne 48-voltne varijante 1,2-litrenog trocilindričnog motora. One imaju 100 i 136 KS i serijski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Električni motor se nalazi u sklopu tog mjenjača. U ponudi ostaju i klasične benzinske verzije sa 75 i 100 KS. Slabija dolazi s ručnim mjenjačem koji ima pet, a snažnija s ručnim mjenjačem koji ima šest stupnjeva.
Novi model dolazi na tržište pred kraj ove godine, a o cijenama se za sada još ništa ne zna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.