Početna Auto 3213 pregleda

Ponovno rođenje posljednjega Ferrarijeva četverosjeda - 412

Ponovno rođenje Ferrarijevog četverosjeda - 412
FOTO: Ares Design

Ares Design, talijanska je dizajnerska kuća o kojoj ste zasigurno već prije imali priliku čuti. Od moderniziranih verzija Chevroleta Corvette Stingraya do potpuno izmijenjene Mercedesove G-klase, sada je došao red i na 'retro' Ferrari

Ponovno rođenje Ferrarijevog četverosjeda - 412 | Author: Ferrari foto: Ferrari

Šezdesetih godina prošloga stoljeća najveće prihode Ferrariju su prinosili četverosjedi sa snažnim motorima V12. Njihova popularnost kroz desetke godina počela je opadati te je 1985. bio predstavljen posljednji takav model za koji se proizvođa nadao da će opet pokrenuti taj trend - Ferrari 412

Ferrari 412 | Author: Ferrari foto: Ferrari

Iako je bio najbolji Ferrarijev četverosjed, nije bio toliko uspješan da bi se proizvodnja nastavila. U Pininfarinin dizajn karoserije dodan je 5-litreni motor V12 koji razvija više od 340 konjskih snaga pa je tom snagom ubrzavao do 'stotke' 6,7 sekundi. Pitamo se što se tu ima ne voljeti? Nismo sigurni, ali očito u to vrijeme nije bio najpopularniji, a to potvrđuje samo 576 prodanih primjeraka.

Ponovno rođenje Ferrarijevog četverosjeda - 412 | Author: Ares Design foto: Ares Design

Sjetivši se stare legende, Ares Design ju je odlučio oživiti pa je napravio moderniziranu verziju modela 412. Nazvana je 'Project Pony' i ima sve što je 412 u prošlosti nudio. Ovaj četverosjed s dvojima vratima pokreće originalni Ferrarijev 6,3-litreni motor V12 iz modela GTC4 Lusso. Motor razvija 685 konjskih snaga i 700 Nm okretnoga momenta pa tako ubrzava do stotke samo 3,4 sekunde. 

Ponovno rođenje Ferrarijevog četverosjeda - 412 | Author: Ares Design foto: Ares Design

Ares Design voli napraviti automobile lakšima pa je tako moderni 412 napravljen iz karbona, a kako bi ovo bio pravi i poželjni nasljednik, dodana su zabranjena 'pop-up' prednja svjetla. Unutrašnjost nije samo posuđena od donorskoga GTC4 Lussoa, nego je Ares Design dodao svoj završni 'touch'. Cijeli interijer u smeđoj i crnoj koži, s bijelim ušivenim koncem, ovu unutrašnjost čini sportskom, ali i elegantnom. S obzirom na prošlost, obećano je kako neće biti napravljeno više od 576 komada, a i cijena je više nego 'slatka' - 650 tisuća eura

Ponovno rođenje Ferrarijevog četverosjeda - 412 | Author: Ares Design foto: Ares Design

 

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • prdakalo

    Ajme meni.. cijeli članak je toliko bezazlen jer 412 nije zadnji četverosjed v12 ferrari.. samo malo da se istražilo prije, ne bi bilo potrebe tolikog pisanja i krivim stvarima...

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.