Ares Design, talijanska je dizajnerska kuća o kojoj ste zasigurno već prije imali priliku čuti. Od moderniziranih verzija Chevroleta Corvette Stingraya do potpuno izmijenjene Mercedesove G-klase, sada je došao red i na 'retro' Ferrari
Šezdesetih godina prošloga stoljeća najveće prihode Ferrariju su prinosili četverosjedi sa snažnim motorima V12. Njihova popularnost kroz desetke godina počela je opadati te je 1985. bio predstavljen posljednji takav model za koji se proizvođa nadao da će opet pokrenuti taj trend - Ferrari 412.
Iako je bio najbolji Ferrarijev četverosjed, nije bio toliko uspješan da bi se proizvodnja nastavila. U Pininfarinin dizajn karoserije dodan je 5-litreni motor V12 koji razvija više od 340 konjskih snaga pa je tom snagom ubrzavao do 'stotke' 6,7 sekundi. Pitamo se što se tu ima ne voljeti? Nismo sigurni, ali očito u to vrijeme nije bio najpopularniji, a to potvrđuje samo 576 prodanih primjeraka.
Sjetivši se stare legende, Ares Design ju je odlučio oživiti pa je napravio moderniziranu verziju modela 412. Nazvana je 'Project Pony' i ima sve što je 412 u prošlosti nudio. Ovaj četverosjed s dvojima vratima pokreće originalni Ferrarijev 6,3-litreni motor V12 iz modela GTC4 Lusso. Motor razvija 685 konjskih snaga i 700 Nm okretnoga momenta pa tako ubrzava do stotke samo 3,4 sekunde.
Ares Design voli napraviti automobile lakšima pa je tako moderni 412 napravljen iz karbona, a kako bi ovo bio pravi i poželjni nasljednik, dodana su zabranjena 'pop-up' prednja svjetla. Unutrašnjost nije samo posuđena od donorskoga GTC4 Lussoa, nego je Ares Design dodao svoj završni 'touch'. Cijeli interijer u smeđoj i crnoj koži, s bijelim ušivenim koncem, ovu unutrašnjost čini sportskom, ali i elegantnom. S obzirom na prošlost, obećano je kako neće biti napravljeno više od 576 komada, a i cijena je više nego 'slatka' - 650 tisuća eura.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
prdakalo
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.