Top izvedba redizajniranog električnog automobila razvija čak 1108 KS, što je 156 KS više od prethodnog top modela Taycana Turbo S
Porsche je predstavio Taycan Turbo GT. Top izvedba redizajniranog električnog automobila razvija čak 1108 KS, što je 156 KS više od prethodnog top modela Taycana Turbo S. Izvedba s dodatnim Weissach paketom do 100 m/h ubrzava za 2,2 sekunde i postiže 305 km/h.
Ono što je još impresivnije od snage i ubrzanja je ponašanje na trkaćoj stazi. Na Nürburgringu je Turbo GT u pretprodukcijskoj verziji s Weissach paketom bio 26 sekundi brži od modela Turbo S te skoro skinuo ranije postavljeni rekord Nevere.
Iako je najsnažniji Porsche ikada, Taycan Turbo GT tu snagu ne može razvijati dugo vremena. Porsche u normalnim uvjetima ima snagu od 789 KS, no uz uključeni launch control privremeno skače na 1034 KS, dok je ranije spomenutih 1108 KS dostupno samo dvije sekunde za poboljšanje ubrzanja. Maksimalni okretni moment doseže 1.340 Nm, a doseg auta je 555 km po WLTP-u.
Bez nadoplate za Weissach paket automobil je nešto sporiji, odnosno do 100 km/h treba 2,3 sekunde. Male razlike primjetne su i pri sprintu do 200 km/h gdje verzija s dodatnim paketom treba 6,4 sekunde, a bez njega 6,6 sekundi, te u maksimalnoj brzini 290, odnosno 305 km/h. Cijene se kreću od oko 250.000 eura u Njemačkoj. To je oko 33.000 eura više od Turba S.
Posebna značajka modela je Attack Mode. Aktivira se pritiskom na tipku i daje dodatnu snagu do 162 KS tijekom 10 minuta. Uz ovu uključenu funkciju automobil dakle ima 952 KS. Moramo priznati da su u Porscheu sve oko snage ovog automobila prilično zakomplicirali.
Zahvaljujući laganoj konstrukciji, masa Taycana Turbo GT smanjena je do 75 kilograma u usporedbi s modelom Turbo S. Tome doprinose brojni karbonski dijelovi. Ovjes "Porsche Active Ride" također je standardan, kao i gume visokih performansi na laganim 21-inčnim kovanim kotačima i olakšane keramičke kočnice.
Vizualno se novi Taycan od ostalih izvedbi razlikuje pe aerodinamičkim dodacima sprijeda te prilagodljivom stražnjem spojleru. Izvedba s paketom Weissach nudi aerodinamički prilagođene zračne pregrade na podvozju i drugačiji prednji difuzor, a straga se kod nje nalazi fiksno krilo s logotipom paketa Weissach.
Uz ovaj paket unutrašnjost je ogoljena da bi se dodatno smanjila masa ta oko 70 kilograma. Nema stražnjih sjedala, uklonjeni su i stražnji zvučnici, analogni sat, tepisi, i mnogo izolacijskog materijala. Također su ugrađena tanja i lakša stakla.
Kao što smo ranije spomenuli, automobil je skoro skinuo rekord Nevere na Nürburgringu, a za to mu je nedostajalo tek dvije sekunde. Time je postao drugi najbrži serijski cestovni električni automobil na ovoj slavnoj stazi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.