Početna Auto 188 pregleda

Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki

1
Vidi galeriju 1/13
Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki Porsche 718 Boxster S: Najmanji, ali juri k'o veliki

Kultni model uvijek je slovio za mlađeg brata legendarnome 'elferu', mnogi su ga prozivali 'dječjim' Porscheom, no danas je Boxster sinonim za prestiž i performanse uklopljene u roadster pakiranje...

Upravo je naš testni primjerak najjači Boxster u ponudi. Punog je naziva 718 Boxster S, gdje 718 slovi za liniju dvosjeda Caymana i Boxstera, a slovo S označuje snažniju varijantu koja iz 2,5-litrenog boxer 'turbaka' s četiri cilindra lansira ukupno 350 konjskih snaga

718 Boxster S | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Možda se na prvu to ne čini brojkom dostojnom naziva superautomobila, ali već prilikom prvog pritiskanja papučice gasa, mišljenje vam se potpuno promijeni. Vozite se gradom spuštenog platnenog krova s neskidivim osmijehom na licu, što zbog vjetra u kosi, što zbog izvanredne zvučne kulise, za koju moramo priznati da najbolja u razredu četverocilindraša.

1 | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Osjećaj u vožnji je fenomenalan, automobil je pravi istinski Porsche, motor je centralno smješten tik iza sjedala. Tko nije probao voziti Porsche, teško da si može dočarati doživljaj vožnje auta s boxer motorom straga. Da skratim, ključ je u kontroli gasa. Ako je ona savršena, ovaj 718 Boxster S jednostavno ide kao po tračnicama, doslovno je zalijepljen za asfalt ultraljepljivim Michelin gumama i 20-colnim kotačima.

1 | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Ako se ipak 'zalomi' prejako dodavanje gasa, za sve se brine odlična kontrola trakcije (ESP) koja neprestano pazi na vas i dozvoljava zabavne manevre bez mogućnosti izvrtanja. Valja spomenuti i fenomenalne kočnice koje su na razini trkaćih automobila, no nešto manje nije ni bilo za očekivati od najboljega i najskupljeg Boxstera, koji je u posljednoj generaciji jednostavno - kabrio varijanta Caymana.

718 Boxster S | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

 718 Boxster S do stotke se ispaljuje za 4,4 sekunde i maksimalno juri do 285 km/h. Potrošnja je tvornički deklarirana 7,3 litre, no u stvarnosti ta brojka debelo premašuje 10 litara eurosupera, što je i bilo za očekivati od sportskog Porschea, koji mi je i točenje najskupljeg 100-oktanskog goriva učinio guštom. 

718 Boxster S | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Tražite li jurnjavu, 718 Boxster S je spreman, želite li laganu i tihu predvečernju vožnju sa spuštenim krovom, on je spreman. Zapravo nismo pronašli okruženje u kojemu je 718 Boxster S nešto manje od izvrsnog.

718 Boxster S | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Snage ima i više nego dovoljno, automobil je stražnjeg pogona i ima automatski mjenjač. I to kakav. Porscheov PDK automatik s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa rafalno mijenja kroz brzine s 'golim' okom instantnom brzinom i uvelike pridonosi odličnim performansama. 

718 Boxster S | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Cijena testnog modela iznosi 861.173 kune, što je zapravo jedina mana ovog auta, no s obzirom na to da je ovo ipak čistokrvni Porsche, vrijedi svake kune onome koji ga može platiti.

718 Boxster S | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.