Njemački proizvođač automobila može 3D printerom načiniti dijelove iz metala i plastike, koristeći nekoliko različitih tehnologija printanja
Porscheov odjel Classic trenutačno ima 52.000 dostupnih dijelova u svome katalogu. Neki su originalni, ostali još iz davnih dana proizvodnje, a drugi szu proizvedeni naknadno u svrhu zaliha, koje polako dolaze kraju. Proizvodnja novih alata je skupa, zato je Odjel Classic počeo printati potrebne dijelove, koristeći nekoliko različitih metoda.
Porsche se nada kako će tako osigurati dijelove za oldtimere ne bi li ih održao "na životu", odnosno u voznom stanju. Nedavno je proizveo dijelove poluge kvačila, za Porsche 959, pomoću metode selektivnoga laserskog sinteriranja, a trenutačno testira proizvodnju dvadesetak dijelova različitim procesima 3D printanja. Printanje u tehnologiji 3D nije novost u svijetu autoindustrije. Tako su proizvođeni prototipnii i probni primjerci prije serijske proizvodnje.
Tek su nedavno 3D printeri dosegli kvalitetu izrade koja se može mjeriti s kvalitetom originalnih dijelovia. Čini se kako je Porsche prvi proizvođač koji na ovaj način proizvodi zamjenske dijelove identične originalnima. Proces nikako nije jednostavan i dijelovi se ne proizvode pritiskom gumba. Određeni dio mora biri potpuno redizajniran trodimenzionalno ili pak laserski skeniran kako bi se osiguralo savršen reprodukcijski proizvod.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.