Početna Auto 220 pregleda

Povoljnom cijenom sigurno će uzdrmat hrvatsko tržište autima

FIAT TIPO
Vidi galeriju 1/5
Povoljnom cijenom sigurno će uzdrmat hrvatsko tržište autima Povoljnom cijenom sigurno će uzdrmat hrvatsko tržište autima Povoljnom cijenom sigurno će uzdrmat hrvatsko tržište autima Povoljnom cijenom sigurno će uzdrmat hrvatsko tržište autima Povoljnom cijenom sigurno će uzdrmat hrvatsko tržište autima

Veliki povratak automobila Fiat Tipo koji će povoljnom cijenom prodrmati tržište novh automobila u Hrvatskoj. Velika sedan limuzina dostupna je već od 99.900 kuna

Fiat Tipo je automobil koji je ušao pod kožu vlasnicima s našeg područja. Bio je originalnog dizajna i provjerenih motora te ga pri tom nije bilo skupo održavati. Može se reći kako je velik broj vlasnika prve generacije Tipa bio izuzetno zadovoljan s automobilom. Fiat je odlučio vratiti u upotrebu ime Tipo, a najnovija verzija došla je i na hrvatsko tržište. Za početak uvoznik je ponudio za našem tržištu sedan limuzinu sa četvora vrata, a Fiat u ponudi ima i karavan, kao i peterovratnu kombi-limuzinu. Za sada je u prodaji samo sedan sa četvora vrata.

FIAT TIPO | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Nakon svjetske premijere na Istanbulskom salonu automobila prošlog svibnja, Fiat Tipo je dostupan i hrvatskim kupcima. Nova kompaktna limuzina prodavat će se na preko četrdeset tržišta. Fiat Tipo kombinira veliki kapacitet prtljažnika (520 litara) s kompaktnim ukupnim dimenzijama (dugačak je 4,54 metra, širok 1,79 metara i visok 1,49 metara). Međuosovinski razmak od 2,64 metra ističe izvrsnu unutrašnju udobnost. Sve to upakirano je u talijanski dizajn, iznutra i izvana...

FIAT TIPO | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Ponuda uključuje tri paketa opreme, četiri izvedbe motora - 1.4 16v Fire 95 KS i 1.6 1.6v E.torQ 110 KS benzinski motori i 1.3 MultiJet II 95 KS i 1.6 MultiJet II 120 KS turbo dizelski motori. U ponudi su dva mjenjača (pet ili šest stupanjski ručni) te kasnije dolazi šest stupanjski automatski koji će se nuditi samo uz motor 1.6 E.torQ). Tu je i paleta raznih boja karoserije (pastelne i metalik), dvije izvedbe aluminijskih naplataka (16” i “17”) i četiri konfiguracije unutrašnjosti.

FIAT TIPO | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

U pravom Fiatovskom stilu, novi Tipo je opremljen mnoštvom pametnih rješenja kako bi život svim putnicima u kabini bio bolji. To uključuje bogatu standardnu opremu i dostupnost Uconnec sustava s 5” dodirnim zaslonom u boji, hands-free Bluetooth sustava, audio reprodukcije s mobilnih uređaja, čitača teksta i sustava prepoznavanja glasa, AUX i USB priključaka s integracijom iPod uređaja, kontrola na upravljaču i na zahtjev, stražnje parkirne kamere i novi TomTom 3D navigacijski sustav.

Novi Fiat Tipo će sasvim sigurno povoljnom cijenom uzdrmati tržište novh automobila u Hrvatskoj. Velika sedan limuzina dostupna je već od 99.900 kuna koliko košta početni benzinski model Tipo Pop 1,4 BZ 95 KS. Dizelaš Tipo Pop Star 1,3 JTD 95 KS kreće od 109.866 kuna. Koliko konkurencija mora ozbiljno shvatiti ovaj automobil i pored toga što hrvatski kupci u načelu nisu skloni karoserijskom sedan obliku karoserije, jest podatak kako je od samog starta prodano već 80 vozila.

FIAT TIPO | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Info cijena do registracije:
Fiat Tipo Pop 1,4 BZ 95 KS - 99.967 kuna
Fiat Tipo Pop Star 1,3 JTD 95 KS - 109.866 kuna
Fiat Tipo Pop Star 1,6 JTD 120 KS - 123.698 kuna
Fiat Tipo Lounge 1,4 BZ 95 KS - 117.125 kuna
Fiat Tipo Lounge 1,3 JTD 95 KS - 128.993 kuna
Fiat Tipo Lounge 1,6 JTD 120 KS - 137.372 kuna
Fiat Tipo Easy 1,4 BZ 95 KS - 108.909 kuna
Fiat Tipo Easy 1,3 JTD 95 KS - 122.275 kuna
Fiat Tipo Easy 1,6 JTD 120 KS - 130.653 kuna .

ZADNJI MEGAHIT FIATA: Tipo 1988-1995.

Naziv Tipo Fiat je koristio nekoliko puta kroz povijest, a najupečatljiviji bio je kompaktni model koji se proizvodio od 1988. do 1995., a 1989. ponio laskavu titulu europskoga automobila godine. Potkraj osamdesetih Tipo je osim revolucionarnoga izgleda donio takozvanu DGT tehniku digitalne ploče s instrumentima, koja je bila jedan od glavnih prodajnih aduta. Proizvodnja je prekinuta 1995. kada su ga zamijenili ne toliko uspješni Bravo i Stilo. Prodavao se i u izvedbi s troja vrata, a Top izvedba bio je Sedicivalvole s 2.0 motorom i s rasnih 150 KS.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.