Sportski Buzz ima pogon s dva motora koji u kombinaciji razvijaju čak 340 KS što ovaj model čini najjačim Volkswagenovim kombijem u povijesti
Volkswagen je posljednjih dana u pravoj GTX ofenzivi. Samo nekoliko dana nakon premijere električnog ID.3 GTX stiže i sportska verzija kombija ID. Buzz koja također nosi oznaku GTX.
Sportski Buzz ima pogon s dva motora koji u kombinaciji razvijaju čak 340 KS što ovaj model čini najjačim Volkswagenovim kombijem u povijesti. Pogon koristi bateriju od 79 kWh kod verzije sa standardnim međuosovinskim razmakom ili veću od 86 kWh kod produženog modela. VW još ne otkriva podatke o dosegu, no zna se da se manja baterija može puniti sa snagom od 185, a veća snagom od 200 kW. To znači punjenje od 20 do 80 posto kapaciteta za manje od 30 minuta.
Obje verzije modela GTX odlično ubrzavaju te sprint do 100 km/h traje 6,5 sekundi, tvrdi Volkswagen. To je ubrzanje na razini novog Golfa GTI u osnovnoj verziji. Maksimalna brzina je ograničena na 160 km/h.
Što se tiče izgleda GTX se od standardnog ID. Buzza razlikuje samo po detaljima. Auto ima novi prednji odbojnik napravljen po uzoru na onaj kod ID. 3, drugačiju masku na braniku i nove naplatke. Standard je 19”, a nude se i veći kotači od 21”. GTX ima i jednu novu boju koja he ekskluzivna samo za ovu izvedbu, a ima je model na slikama.
I interijer je malo ušminkan. GTX je jedini Buzz koji ima crnu oblogu krova i crne detalje u unutrašnjosti. Ti su crna sjedala od mikrovlakana i natpisi GTX. Kratke verzije imaju pet ili šest sjedala dok se duga verzija nudi i sa sedam.
GTX ima i najnoviji VW-ov Infotainment s 12,9” zaslonom i ChatGPT funkcijom. Cijene za ID. Buzz GTX još nisu objavljene, a isporuke kupcima bi trebale krenuti u drugoj polovici godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.