Riječ je o električnom automobilu za Europu koji je napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi na kojoj nastaju i VW ID modeli
Suradnja Forda i Volkswagena postaje sve plodnija. Nakon što je Ranger postao novi Amarok, sada je Volkswagen ID.4 poslužio kao snova za novi Ford Explorer EV. Riječ je o električnom automobilu za Europu koji je napravljen na Volkswagenovoj MEB platformi na kojoj nastaju i VW ID modeli. S njima Explorer dijeli i pogon. Valja naglasiti da Explorer EV nikako ne smijemo zamijeniti s modelom Explorer koji se od ranije nudi u Europi. Osim imena ova dva modela nemaju ništa zajedničko, a originalni Explorer je također mnogo veći i luksuzniji auto.
Sve ovo ne bi se dalo zaključiti iz izgleda novog Explorera EV koji nema veze s Volkswagenovim modelima. Ford je izbjegao futuristički dizajn kakav koristi VW i odabrao konzervativniji 'kockastiji' oblik. Ipak, na prvi pogled je jasno da se radi o električnom automobilu jer ima zatvorenu masku na kojoj se smjestio neobično velik znak Forda.
U unutrašnjosti Explorer EV također nema nikakve veze s Volkswagenom. Dizajn je inspiriran onim iz Forda Mustang Mach-E. Dominira ogroman dodirni zaslon od 14,6 inča koji je postavljen okomito. Zaslon je također nakošen unatrag i čak se može pomicati kako bi odgovarao vozačima različitih visina, a iza njega postoji siguran prostor za pohranu dragocjenosti. Iza upravljača se nalaze digitalni instrumenti koji su mnogo veći i napredniji od onih u Volkswagen ID modelima.
Ispod svega ovoga, Explorer mnogo toga dijeli s Volkswagenom ID.4. Ford za sada nije objavio koje će od VW-ovih pogonskih sklopova i baterija koristiti Explorer, ali Auto Express tvrdi da ponuda Explorera započeti s modelom od 170 PS KS pokretanim jednim motorom i baterijom od 52 kWh koja daje doseg od 351 km. Ostale opcije navodno uključuju jedan motor od 231 KS povezan s baterijom od 77 kWh (doseg 539 km) i top model s dva motora, pogonom na sve kotače i 340 KS (doseg 491 km)
Explorer također donosi novu tehnologiju. Ovo je prvi europski Ford s funkcijama Assisted Lane Change (automatsko mijenjanje vozne trake) i Clear Exit Assist (daje upozorenja o približavanju biciklista kada je auto parkiran). Od ostale opreme valja izdvojiti da su u seriji vozačevo masažno sjedalo, dvozonska klima, pristup bez ključa i električna vrta prtljažnika.
Ovo je tek početak Fordovog električnog napada na europsko tržište. Nakon Explorera također će uslijediti manji električni auto koji se temelji na VW MEB platformi i još manja Puma EV koja će nastati na Fordovoj platformi. Cijena za novi Explorer EV se još ne zna a Ford je najavio da bi trebala biti manja od 45.000 eura. Automobil u prodaju stiže tijekom godine, kada točno se ne zna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.