Ima 5,5-litreni V8 s dva turbopunjača koji se vrti od 8000 okretaja te razvija 1079 KS pri 7000 o/min uz okretni moment od 1121 Nm pri 6000 o/min
Novi Chevrolet Corvette ZR1 najsnažniji je serijski V8 automobil koji je ikada došao iz SAD-a. Ima 5,5-litreni V8 s dva turbopunjača koji se vrti od 8000 okretaja te razvija 1079 KS pri 7000 o/min uz okretni moment od 1121 Nm pri 6000 o/min. U stanju je ubrzati na više od 350 km/h i savladati četvrt milje za 9,7 sekundi. A kada je opremljen opcionalnim ZTK paketom, ima više od 540 kg potisne sile.
Novi ZR1 je, drugim riječima, pravo čudovište. ZR1 je već desetljećima tradicionalno najsnažniji i najbrži automobil u ponudi Corvette, ali ovakvu snagu nitko nije očekivao jer posljednji TR1 je imao 760 KS. Samo za ilustraciju, automobil je snažniji od bilo kojeg Ferrarija ili Lamborghinija i teoretski ulazi u kategoriju takozvanih "hiperautomobila".
Motor novog modela ZR1 blisko je povezan s motorom LT6 modela Z06 no osjetno je snažniji, čak 400 KS.. Novi motor nazvan LT7, dijeli blok i druge manje dijelove s tim motorom, ali ključne komponente su različite, a tu su i dva turbopunjača koji osiguravaju brzi odziv i visoke performanse. Sam blok je jedinstveno strojno obrađen, novi kovani klipovi doprinose mnogo nižem omjeru kompresije (9,8:1 u usporedbi s 12,5:1 kod LT6), a tu je i potpuno nova glava i radilica. Kako bi izdržao ogromnu snagu, mjenjač s dvostrukom spojkom i osam brzina je također opsežno prerađen. Snaga se prenosi na stražnje kotače.
Još jedna značajna značajka je povratak kultnog podijeljenog stražnjeg stakla, koje ne samo da pruža zanimljiv stilski element, već također pomaže pri odvođenju topline iz motornog prostora.
Najsnažnija Corvette nudi dvije različite konfiguracije ovjesa, obje opremljene amortizerima Magnetic Ride. Standardni ovjes je dizajniran da pruži uravnoteženu kombinaciju udobnosti vožnje i sportskih osobina, dok dodatni ZTK Performance Package pretvara ZR1 u pravo čudovište dostojno trkaće staze. Ovaj paket uključuje ogromno stražnje krilo, prednje krilo i druge aero dodatke, sve izrađeno od karbonskih vlakana. ZR1 je testiran na nekim od najzahtjevnijih svjetskih trkaćih staza, uključujući Nürburgring, Road Atlanta i Virginia International Raceway.
Dizajn Corvette ZR1 prilagođen je njenoj snazi. Karoserija je izrađena od karbonskih vlakana kako bi se smanjila masa i spustilo težište. ZR1 također ima jedinstvene aluminijske kotače i novi dizajn interijera s posebnim oznakama ZR1. Kupci mogu birati između raznih vanjskih i unutarnjih boja, uključujući nove boje kao što su Competition Yellow, Hysteria Purple i Sebring Orange.
Proizvodnja Corvette ZR1 počet će 2025. u tvornici Bowling Green Assembly Plant u Kentuckyju. Njime će se zaokružiti obitelj Corvette, koja uključuje i modele Stingray, Z06 i E-Ray. Cijene još nisu objavljene, no sigurno ej da će Corvette u usporedbi s europskim superautomobilima podjednake snage biti prilično povoljan i prednjačiti u odnosu cijena-performanse.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.