Električni pogon nije nikakvo iznenađenje s obzirom na to da svi novi Stellantisovi modeli nude razne pogonske opcije, pa tako i Milano, pored njega, nudi i hibridnu benzinsku verziju
Alfa je predstavila novi mali SUV Milano. Time ujedno na tržište dolazi i prva potpuno električna Alfa i najmanji model u ponudi tvrtke. Riječ je o SUV-u B segmenta i svojevrsnom "duhovnom nasljedniku" Giuliette i Mita. Temelji se na istoj platformi kao Fiat 600, Jeep Avenger, Opel Mokka ili Peugeot 2008, no obećava "tipično Alfino uživanje u vožnji".
S dužinom od 4,17 metara, širinom od 1,78 metara i visinom od 1,50 metara, Alfa Romeo Milano tipičan je mali SUV. Dizajnom se dosta razlikuje od ostalih Alfi, no preuzima mnoge tipične elemente za dizajn ove marke. Posebno interesantan je prednji dio s karakterističnom maskom stiliziranom u obliku loga Alfe. To automobilu daje i određenu dozu asimetričnosti i biti će zanimljivo kako će ova ideja proći kod kupaca. Svakako izgleda neobično.
Stražnji dio nije toliko neobičan sa svjetlosnom trakom koja prolazi kroz cijela vrata prtljažnika, izraženim spojlerom i dosta zakošenim stražnjim staklom koje Milanu daje oblik sličan coupe-SUV modelima.
Interijer Milana mnogo je sličniji ostalim Alfama, za razliku od vanjskog dizajna. Digitalni instrumenti imaju 10,25 inča, a tu je infotainment zaslon iste dijagonale koji je zakrenut u smjeru vozača. Estetski to izgleda vrlo dobro jer je zaslon instrumenata integriran u tipične Alfine "dalekozore", a zaslon infotainmenta ne strši poput tableta, kao kod većine konkurenata već je smješten između ventilacijskih otvora i tipki za kontrolu klime. Softver Infotainmenta je nov i ima sučelje temeljeno na widgetima.
Sportska sjedala marke Sabelt dio su opreme top verzije Milana, koja donosi i obilje Alcantare i drugih elemenata koji naglašavaju sportski karakter.
Alfa tvrdi da je Milano vrlo prostran i praktičan za svoju klasu. U prtljažnik stane 400 litara, a električna verzija ima i mali prednji prtljažnik, prvi takav u čitavom Stellantisu. On je dovoljno velik za manje predmete kao što su primjerice kablovi za punjenje.
Električni pogon nije nikakvo iznenađenje s obzirom na to da svi novi Stellantisovi modeli nude razne pogonske opcije. Tako je i s Milanom, no ovdje imamo jedno vrlo zanimljivo iznenađenje, odnosno električnu verziju snage 240 KS u izvedbi Veloce. Ovaj motor snagu crpi iz baterije kapaciteta 54 kWh. Normalni električni Milano ima pogon koji je već viđen u drugim Stellantisovim modelima, sa 156 KS, baterijom od 54 kWh i dosegom od 410 km.
Za one koji preferiraju benzince tu je poznata hibridna verzija s 1,2-litrenim motorom i 136 KS koja se nudi u kombinaciji s pogonom na prednje ili na sve kotače. Pogon na sve kotače postignut je uz dodatni električni motor od 21 kW na stražnjoj osovini.
Što se tiče cijena i termina dolaska na tržište, Alfa se još nije izjasnila. Od opreme u bolje opremljenim verzijama Alfa je istaknula 18-inčne aluminijske naplatke, unutrašnjost od vinila i tkanine, električno podesivo i masažno vozačevo sjedalo, unutarnje osvjetljenje u 8 boja, razinu 2 sustava autonomne vožnje, stražnju kameru s pregledom od 180 stupnjeva i električno pokretana vrata prtljažnika.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.