Priča se da će ovaj SUV biti prvi BMW-ov benzinski model koji će iz naziva izbaciti slovo "i" na kraju koje je desetljećima označavalo benzince
S oko 350.000 prodanih primjerka prošle godine BMW X3 je bio najprodavaniji model ove marke, unatoč tome što se radi o relativno starom modelu koji je na tržištu već više od šest godina. X3 je za BMW jedan od najvažnijih modela pa su mnogo uložili u razvoj nasljednika koji je danas prvi puta prikazan u prilično zakamufliranom izdanju koje ne otkriva sve. Službena premijera se očekuje u tjednima ispred nas.
Slike kamufliranih prototipova prikazuju plug-in hibridnu i M Performance varijantu. Snažniji model će imati četverostruki ispušni sustav, značajku koja je prethodno bila rezervirana samo za "prave" M automobile.
X3 visokih performansi vjerojatno će nositi oznaku M50. Priča se da će ovaj SUV biti prvi BMW-ov benzinski model koji će iz naziva izbaciti slovo "i" na kraju koje je desetljećima označavalo benzince. BMW će to napraviti jer slovo "i" na početku nose njihovi električni modeli, da bi se izbjegla konfuzija. Dizelaši će i dalje zadržati oznaku "d", a plug-in oznaku "e". Što se tiče najavljenog plug-in hibrida, BMW je najavio poboljšanu bateriju s više iskoristive energije za dodatni električni doseg.
Nova generacija BMW-a X3 nositi će internu oznaku G45. Kao što je po slikama vidljivo, ima elegantniju karoseriju bez nekih velikih promjena dizajnerskog stila. Bavarska marka smanjila je koeficijent otpora s 0,29 na 0,27 kako bi smanjila potrošnju. BMW navodi da auto također ima širi trag kotača u usporedbi s odlazećom generacijom uz smanjeni uzgon na stražnjoj osovini. BMW je uspio povećati krutost konstrukcije i ugradio poboljšane stabilizatore za još bolje ponašanje u vožnji bez negativnog utjecaja na udobnost .
Uz nadoplatu, novi X3 nudit će se s prilagodivim ovjesom s elektronički kontroliranim amortizerima. Važne novosti su i izravniji omjer upravljača, te više sustava za pomoć u vožnji. BMW je uvjeren da će obnovljeni X3 proći sve Euro NCAP testove sigurnosti s najboljim ocjenama.
U unutrašnjosti, čije slike još nisu objavljene X3 bi trebao imati pojednostavljeni izgled armatura s vrlo malo fizičkih tipki. Većini funkcija pristupat će se putem zaslona osjetljivog na dodir, kao što je to u gotovo svim ostalim novim BMW-ima. Obzirom na to da je posljednji X1 jako narastao, vjerojatno će i X3 rasti kako bi se smjestio između X1 i X5 u ponudi.
BMW radi i na razvoju novog električnog iX3, no model će biti znatno drugačiji od X3 s pogonom na fosilna goriva. Električni X3 dolazi sljedeće godine na potpuno novoj platformi Neue Klasse. Verzije s motorom s unutarnjim izgaranjem, za razliku od toga, koristit će provjerenu CLAR platformu.
Novi X3 s benzinskim, dizelskim i plug-in hibridnim pogonom bit će predstavljen u tjednima koji slijede, a u prodaji bi se trebao naći do kraja godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.