Početna Auto 506 pregleda

Redizajn: Ovo je nova Dacia Sandero, od sada i s hibridom

DACIA SANDERO STEPWAY III (BJI CROSS)
FOTO: Dacia
Adrien Cortesi

Sandero Stepway od sada nudi pravi hibridni pogon koji kombinira 1,8-litreni atmosferski benzinski motor s dva elektromotora

Dvadeset i pet godina nakon što je Renault preuzeo Daciju, nekada posrnuli rumunjski proizvođač postao je vrlo uspješni simbol racionalne mobilnosti. Samo prošle godine gotovo 310.000 kupaca izabralo je Sandero, što ga je učinilo najprodavanijim automobilom, dok je među privatnim kupcima najprodavaniji još od 2017. godine.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Sada Dacia ide korak dalje te donosi temeljiti redizajn i prvi hibridni pogon u povijesti Sandera. Uz osvježen dizajn i tehnološki iskorak, popularni gradski auto spreman je za nastavak svoje uspješne karijere.

DACIA SANDERO STEPWAY III (BJI CROSS) | Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Dizajnerske izmjene možda nisu radikalne, ali su promišljene. Sandero i Stepway dobivaju nova LED prednja svjetla s modernijim svjetlosnim potpisom i redizajniranu masku koja sada stvara dojam jedinstvene cjeline. Taj vizualni detalj koristi se i na  obnovljenom Loganu i Joggeru, pa cijela gama djeluje ujednačeno i suvremeno.

DACIA SANDERO STEPWAY III (BJI CROSS) | Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Straga su redizajnirana stražnja svjetla s "piksel efektom", dok Stepway na poklopcu prtljažnika ima novu, decentnu mat-crnu traku s utisnutim logotipom marke. Novi naplatci i dvije svježe boje, Amber Yellow i Sandstone, daju automobilu živost, a antena u obliku peraje morskog psa sada je standard. Cjelina djeluje čisto i prilično samouvjereno.

DACIA SANDERO STEPWAY III (BJI CROSS) | Author: FRANGAMBA foto: FRANGAMBA FRANGAMBA

Unutrašnjost je, očekivano, jednostavna, ali pametno nadograđena. Ključna novost je 10-inčni zaslon s bežičnim Apple CarPlayem i Android Autom, što Sandero po prvi put svrstava uz bok digitalno orijentiranim konkurentima. Tu su i bežično punjenje mobitela, automatska duga svjetla, sustav kamera s višestrukim pogledom, kao i električno preklopni retrovizori. Tu su i praktični detalji. YouClip sustav sidrišta omogućuje postavljanje dodataka poput držača mobitela, boca ili lampica na više točaka u kabini.

DACIA SANDERO III (BJI) | Author: FRANGAMBA foto: FRANGAMBA FRANGAMBA

Sigurnosni sustavi, nekoć oskudni, sada uključuju prepoznavanje pješaka, biciklista i motociklista, upozorenje na umor vozača, automatsko kočenje u nuždi i detekciju izlaska iz trake. Time Dacia zadovoljava najnovije europske standarde.

DACIA SANDERO STEPWAY III (BJI CROSS) | Author: Dacia foto: Dacia

Najveći novitet nalazi se ispod poklopca motora. Sandero Stepway od sada nudi pravi hibridni pogon koji kombinira 1,8-litreni atmosferski benzinski motor s dva elektromotora, baterijom od 1,4 kWh i automatskim Multimode mjenjačem, s četiri brzine i za benzinski motor i dvije za električni pogon.

DACIA SANDERO STEPWAY III (BJI CROSS) | Author: Dacia foto: Dacia

Novi hibrid koji je već ranije predstavljen u Bigsteru razvija 155 KS i 170 Nm, a automobil se uvijek pokreće u električnom načinu rada. U gradskim uvjetima, Dacia tvrdi da do 80 posto vožnje može proteći bez paljenja benzinca. Sandero Stepway će taj  hibridni pogon dobiti u zadnjem kvartalu 2026. godine.

DACIA SANDERO III (BJI) | Author: Dacia foto: Dacia

Za one koji preferiraju klasične pogone, ostaju provjerene opcije. Tu su tako 1,2-litreni trocilindrični motor s 120 KS koji može koristiti i plin te nudi doseg do 1480 kilometara, kao i benzinske varijante sa 65, 100 ili 110 KS. Sve izvedbe nude ručne mjenjače, dok snažnije verzije dolaze i automatikom s dvostrukom spojkom.

DACIA SANDERO III (BJI) | Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Detalji o točnom početku prodaje, ponudi i cijenama novog Sandera još nisu otkriveni.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.