Sandero Stepway od sada nudi pravi hibridni pogon koji kombinira 1,8-litreni atmosferski benzinski motor s dva elektromotora
Dvadeset i pet godina nakon što je Renault preuzeo Daciju, nekada posrnuli rumunjski proizvođač postao je vrlo uspješni simbol racionalne mobilnosti. Samo prošle godine gotovo 310.000 kupaca izabralo je Sandero, što ga je učinilo najprodavanijim automobilom, dok je među privatnim kupcima najprodavaniji još od 2017. godine.
Adrien Cortesi
Sada Dacia ide korak dalje te donosi temeljiti redizajn i prvi hibridni pogon u povijesti Sandera. Uz osvježen dizajn i tehnološki iskorak, popularni gradski auto spreman je za nastavak svoje uspješne karijere.
Adrien Cortesi
Dizajnerske izmjene možda nisu radikalne, ali su promišljene. Sandero i Stepway dobivaju nova LED prednja svjetla s modernijim svjetlosnim potpisom i redizajniranu masku koja sada stvara dojam jedinstvene cjeline. Taj vizualni detalj koristi se i na obnovljenom Loganu i Joggeru, pa cijela gama djeluje ujednačeno i suvremeno.
Adrien Cortesi
Straga su redizajnirana stražnja svjetla s "piksel efektom", dok Stepway na poklopcu prtljažnika ima novu, decentnu mat-crnu traku s utisnutim logotipom marke. Novi naplatci i dvije svježe boje, Amber Yellow i Sandstone, daju automobilu živost, a antena u obliku peraje morskog psa sada je standard. Cjelina djeluje čisto i prilično samouvjereno.
FRANGAMBA
Unutrašnjost je, očekivano, jednostavna, ali pametno nadograđena. Ključna novost je 10-inčni zaslon s bežičnim Apple CarPlayem i Android Autom, što Sandero po prvi put svrstava uz bok digitalno orijentiranim konkurentima. Tu su i bežično punjenje mobitela, automatska duga svjetla, sustav kamera s višestrukim pogledom, kao i električno preklopni retrovizori. Tu su i praktični detalji. YouClip sustav sidrišta omogućuje postavljanje dodataka poput držača mobitela, boca ili lampica na više točaka u kabini.
FRANGAMBA
Sigurnosni sustavi, nekoć oskudni, sada uključuju prepoznavanje pješaka, biciklista i motociklista, upozorenje na umor vozača, automatsko kočenje u nuždi i detekciju izlaska iz trake. Time Dacia zadovoljava najnovije europske standarde.
Najveći novitet nalazi se ispod poklopca motora. Sandero Stepway od sada nudi pravi hibridni pogon koji kombinira 1,8-litreni atmosferski benzinski motor s dva elektromotora, baterijom od 1,4 kWh i automatskim Multimode mjenjačem, s četiri brzine i za benzinski motor i dvije za električni pogon.
Novi hibrid koji je već ranije predstavljen u Bigsteru razvija 155 KS i 170 Nm, a automobil se uvijek pokreće u električnom načinu rada. U gradskim uvjetima, Dacia tvrdi da do 80 posto vožnje može proteći bez paljenja benzinca. Sandero Stepway će taj hibridni pogon dobiti u zadnjem kvartalu 2026. godine.
Za one koji preferiraju klasične pogone, ostaju provjerene opcije. Tu su tako 1,2-litreni trocilindrični motor s 120 KS koji može koristiti i plin te nudi doseg do 1480 kilometara, kao i benzinske varijante sa 65, 100 ili 110 KS. Sve izvedbe nude ručne mjenjače, dok snažnije verzije dolaze i automatikom s dvostrukom spojkom.
Adrien Cortesi
Detalji o točnom početku prodaje, ponudi i cijenama novog Sandera još nisu otkriveni.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.