Novi model će se u ponudi Renaulta smjestiti između Captura i Australa
Renault očito smatra da šest SUV-ova u njihovoj ponudi nije dovoljno pa su Captur, Scenic, Austral, Megane Conquest, Rafale i Espace sada dobili još jednog člana obitelji. Riječ je o modelu Symbioz koji će se u ponudi Renaulta smjestiti između Captura i Australa.
Symbioz je već najavljen teaserima u veljači ove godine, a sada je i službeno predstavljen. Riječ je o kompaktnom SUV-u dugačkom 441 cm, širokom 180 cm i visokom 157 cm. Dimenzijama je vrlo sličan Nissanu Qashqaiu, a temelji se na proširenoj CMF-B platformi koju koriste Clio i Captur u B segmentu te Megane Conquest u C segmentu.
Dizajnom se malo izdvaja od drugih novih Renaultovih SUV-ova i "vuče" na električni auto. Renault će nuditi sedam boja karoserije i kotače promjera 18 i 19 "cola".
U unutrašnjosti je Symbioz dizajnerski svojevrsna mješavina Captura i Australa i ona nije "doslovno" prenesena iz Australa kao u Rafaleu i Espaceu. Stražnja klupa može se pomicati uzdužno za 16 centimetara, tako da putnici straga mogu imati više prostora za noge.. Kada je stražnje sjedalo u prednjem položaju, obujam prtljažnika se povećava sa 492 na čak 624 litre, a s preklopljenim sjedalima on raste na 1582 litre. Symbioz nudi i 24,7 litara prostora za pohranu u unutrašnjosti, od čega je sedam litara u pretincu za rukavice.
Panoramski stakleni krov Solarbay, koji je prvi put korišten na Rafaleu i Scenicu E-Tech Electric, dostupan je i na Symbiozu. Uz “AmpliSky” tehnologiju, Solarbay uklanja potrebu za sjenilom. Po želji, aktivni sustav zatamnjuje krovni otvor po segmentima pomoću PDLC tehnologije (polimer dispergirani tekući kristal), u kojoj molekularna struktura reagira na električnu struju.
Već u osnovnoj verziji Symbioz ima multimedijski sustav OpenR Link s integriranim Google uslugama koji se temelji na Android Automotive 12 platformi. Središnji zaslon je postavljen okomito i ima dijagonalu od 10,4 inča. Ispred vozača su digitalni instrumenti od 10,3 inča.
Renault Symbioz će za sada ima samo poznati hibridni pogon E-Tech 145, no vjerojatno će uslijediti i "obični" benzinski motori, dok dizela sigurno neće biti. Poznati hibridni pogon kombinira dva elektromotora s 1,6-litrenim četverocilindričnim benzinskim motorom od 94 KS i Multimode mjenjačem omogućuje 14 kombinacija brzina.
Renault još nije otkrio cijene za svoj novi model ni kada on dolazi na tržište. No kada se to konačno dogodi ponuda Renault SUV-ova će biti izrazito šarolika. Njen pregled donosimo u nastavku.
Renault Captur 4,23 m motori s unutarnjim izgaranjem
Renault Symbioz 4,41 m motori s unutarnjim izgaranjem
Renault Scenic E-Tech 4,47 m električni
Renault Austral 4,51 m motori s unutarnjim izgaranjem
Renault Megane Conquest 4,56 m motori s unutarnjim izgaranjem
Renault Rafale 4,71 m motori s unutarnjim izgaranjem
Renault Espace 4,72 m motori s unutarnjim izgaranjem.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.