Početna Auto 323 pregleda

Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili...

Svjetska prezentacija novih Dacia Sandero i Logan u Šibeniku
Vidi galeriju 1/11
Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili... Među prvima testiramo nove Dacije, evo što smo otkrili...

Svjetske prezentacije novih automobila uglavnom se organiziraju na zapadu Europe, SAD-u ili egzotičnim destinacijama diljem svijeta...

No, Dacia je svoj novi Sandero, Logan i Duster odlučila predstaviti u Hrvatskoj. Šibenik će idućih tri tjedna biti domaćin više od 1000 novinara i drugih stručnjaka iz čitavog svijeta. Slike s prezentacije i ljepote Hrvatske na taj će način obići čitavu zemaljsku kuglu. Bili smo među prvim novinarima koji su sudjelovali na ovoj prezentaciji.

Od 2004. Dacia je prodala više od 4 milijuna automobila, a prodaja im svake godine raste. Na testnim vožnjama isprobali smo obnovljeni Sandero, treći najprodavaniji gradski auto privatnim kupcima u Europi. Automobil je dobio potpuno novi prednji dio zbog kojeg nalikuje na popularni SUV Duster, nove naplatke, boje, stražnja svjetla i odbojnik.

Majcan | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Tu je i novi osnovni motor koji ima 73 KS, jednu litru obujma i tri cilindra. Ostatak motorizacije čini poznati trocilindrični turbobenzinac s 90 KS te dizelski motori snage 75 i 90 KS. Obnovljena je i crossover verzija Sandero Stepway.

Dacia Sandero | Author: 24sata foto: 24sata

U unutrašnjosti je Sandero dobio novi volan, ploču s instrumentima, modificiranu središnju konzolu i druge detalje. Konačno se odustalo i od nekih zastarjelih i nepraktičnih rješenja, tako da je truba konačno na volanu, a ne na ručici žmigavca, dok su tipke podizača prozora konačno raspoređene po pripadajućim vratima.

Dacia Logan | Author: Dacia foto: Dacia

Sandero je dobio i nova sjedala, kameru za vožnju unatrag, pomoć pri kretanju uzbrdo i dodatne pretince. Sve to se neće odraziti na cijenu pa će osnovni model i dalje stajati 69.000 kuna dok će se za najjeftiniji dizelski model trebati platiti 82.000 kuna. Najjeftiniji Stepway stoji 83.000 kuna.

Dacia Logan | Author: Dacia foto: Dacia

Sve navedene promjene prošli su i Logan (prostranija limuzinska verzija Sandera) i njegova karavanska MCV izvedba koja nudi izdašan prtljažnik. Osnovni Logan stoji 70.000 kuna, a Logan MCV 75.000 kuna što ih čini uvjerljivo najjeftinijim automobilima u klasi na našem tržištu.

Dacia Sandero | Author: 24sata foto: 24sata

Jedina novost kod popularnog SUV-a Dustera je vrhunski EDC automatski mjenjač s dvostrukom spojkom koji dolazi u kombinaciji s dizelskim motorom od 110 KS. Ovaj model stoji 137.500 kuna. Verzije Dustera s pogonom na sve kotače se neće nuditi u kombinaciji s ovim automatikom, već samo s ručnim mjenjačem.

Komentari 0

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • VitoBH

    Problem je što Renault u svoje modele ugrađuje dijelove Dacija, umjesto obrnuto.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.