Vlasnik dotrajale Dacije 1300 odlučio je ugraditi 1,8-litreni turbobenzinski motor i pogon na sva četiri kotača. Nakon tih dorada, ovaj primjerak broji oko 500 KS…
Jedan od automobila koji je u diktatorskoj Rumunjskoj značio jeftinu varijantu našao se 'na crti' protiv bavarskoga karavana. Dacia 1300, čija je baza zapravo Renault 12, ima pozamašan popis dorada. U motornom se prostoru nalazi 1,8-litreni turbobenzinac, a prednji je pogon zamijenjen pogonom na sva četiri kotača. U usporedbi s tvorničkim modelom starim tri desetljeća, riječ je o izuzetno brzom automobilu, što potvrđuju i brojke na kraju utrke.
BMW 335 xDrive ima poznati 3,0-litreni redni šestocilindrični dizelski motor. U serijskoj izvedbi dolazi s 310 KS i pogonom na sva četiri kotača, a do stotke ubrzava 4,8 sekundi. Ovaj je automobil ipak malo snažniji, pa u ovoj izvedbi razvija vrtoglavih 500 KS. Iako su po snazi jednaki, na startu je Dacia malo bolja, a tko je pobijedio pogledajte u videouratku.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.