Standardna verzija Audija RS6 razvija 580 KS i nikako se ne bi mogla mjeriti s najbržim karavanima današnjice. Verzija u videu ima 'tuning' paket i razvija više od 600 KS....
Cilj ovoga testa je usporediti najbrže karavane današnjice s najbržim karavanom prije deset godina. Jedini je problem što Audi RS6 star više od deset godina ima manje 'konja' pa je za potrebe snimanja posuđen dorađen model koji razvija podjednako KS kao i ostala dva mlađa suparnika. Osim toga, Audi je zbog godine proizvodnje i cijenom pristupačniji, a može se kupiti za upola manje novca nego Porsche, odnosno Mercedes.
Porsche Panamera Turbo S E-hybrid ispod poklopca motora skriva hibridni sklop koji ispucava 680 KS i 850 Nm okretnoga momenta. Ali je i mnogo teži od svojih suparnika pa mu najsnažniji agregat ne osigurava pobjedu prije starta. Tvornički podaci kažu kako do 'stotke' juri 3,4 sekunde i maksimalno može 'potegnuti' 310 km/h.
Mercedes-AMG E63 S lakši je od Panamere, ali i slabiji. Iz 4-litrenoga bi-turbo motora V8 izlazi 612 KS i 850 Nm okretnoga momenta, što omogućava ovom autu ubrzanje do 'stotke' za samo 3,4 sekunde, a maksimalno može dosegnuti 300 km/h.
Audi RS6 iz 2008. godine razvija više od 600 KS, ima pogon na sve kotače, ali nema Launch control i zbog toga je i prije početka utrke u zaostatku za konkurentima. Neslužbeni podaci kažu da do 'stotke' juri malo više od 4 sekunde, a krajnja brzina je preko 300 km/h.
No kako smo i očekivali i prije početka, Audi nije imao šanse protiv mlađih konkurenata. Naprednija tehnologija i bolja aerodinamika pokazali su svoje, ali unatoč tomu ostali smo iznenađeni koliko je Audi zapravo brz. Slobodno možemo reći kako je Audi moralni pobjednik, jer za upola manje novca nudi gotovo jednake performanse kao i deset godina mlađi suparnici.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.