Najsnažniji Aston Martin svih vremena ima više od 800 KS, razvijen je za bogatu klijentelu, a služi samo za vožnju po pisti
Hoćemo najbrži i najsnažniji Aston Martin za razbibrigu i uživanje po pisti! Takvi su zahtjevi stizali u upravu Aston Martina od bogatih klijenata kojima su cestovni modeli bili preslabi, prespori, premekani, čak i prejeftini...
S obzirom na golemo iskustvo u motorsportu tvrtka je odlučila ispuniti želje najzahtjevnijih klijenata. Samo za vožnju po pisti i bez mogućnosti homologacije za cestovnu upotrebu sklopili su Vulcan, najsnažniji i najbrži Aston Martin ikada. Za razvoj je bio zadužen David King, direktor specijalnih projekata i sportskoga odjela tvrtke i britanskoga Gaydona.
Ništa manje važna nije bila ni pomoć Darrena Turnera, profesionalnoga vozača koji već desetljeće nastupa za slavnu britansku tvrtku i među ostalim može se pohvaliti dvjema pobjedama na slavnoj utrci 24 sata Le Mansa.
Nakon premijere na ženevskome salonu i mnogobrojnih testiranja, potkraj prošle godine pokrenuta je proizvodnja, no limitirana je u samo 24 primjerka. Da se ne radi o običnome automobilu govori i to št kupovina uključuje i tehničku podršku za korištenja na pisti i program održavanja vozila, dakako uz pozamašnu nadoplatu. S više od 800 KS
Vulcan je ne samo najsnažniji, nego i najbrži Aston Martin svih vremena. Pokreće ga atmosferski V12 s obujmom 7.0 litara, za čiji je rad zadužena Cosworthova elektronika, mjenjač je sekvencionalni marke Xtrac sa šest stupnjeva prijenosa, a raspored mase sprijeda i straga je u omjeru 49:51 posto. Za sigurno zaustavljanje brinu se Brembove karbonsko-keramičke kočnice.
Umjesto klime, kože, audiouređaja i sličnih luksuznih stavki, popis opreme modela Vulcan uključuje zaštitni kavez, trkaća sjedala i pojaseve, zaslon s kojega je moguće očitavati podatke o vožnji te intercom, sustav za komunikaciju s boxom.
Susret dva Vulcana
Aston Martin Vulcan dobio je ime po istoimenome britanskom bombarderu. Dvije legende susrele su se u zračnoj luci Elvington kod Yorkshirea. Prelet Vulcana, karakterističnoga po delta krilima, koji je od 1960. bio u službi Kraljevskoga zrakoplovstva, napravljen je u čast umirovljenja zrakoplova. Iz Aston Martina poručuju kako im je leteći Vulcan bio inspiracija ne samo golemom snagom nego i aerodinamikom i brzinom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.