Početna Auto 2937 pregleda

Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5

Utrka BMW-a
Vidi galeriju 1/6
Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5 Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5 Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5 Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5 Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5 Sukob generacija: Na crti se našla tri legendarna BMW-a M5

Otkad se prvi put pojavio na tržištu postao je ikona sportskih limuzina, prema kojoj su se svi ostali počeli mjeriti. Taj status zadržao je do danas...

Za sve ljubitelje BMW-a, ali i sve zaljubljenike u sportske automobile, ovaj video je kao iz snova. Priča o ovoj sportskoj limuzini počela je prije 35 godina, a uspješno se nastavila sve do danas. Svaki je model kroz povijest bivao sve napredniji, snažniji i brži, a od samoga početka postao je ikona za sve sportske limuzine na tržištu.

Utrka BMW-a | Author: Youtube/DSC OFF foto: Youtube/DSC OFF

Hvalio se 'tjuniranim' BMW-om, pa mu leasing zaprijetio oduzimanjem auta VIDEO Hvalio se 'tuniranim' BMW-om, a sada će mu ga oduzeti

Upravo je to razlog snimanja ove zanimljive priče postavljene na YouTubeu, a u kojoj su na crtu jedan protiv drugoga stali BMW M5 (E34), M5 (E60) i najnoviji M5 (F90).

Utrka BMW-a | Author: Youtube/DSC OFF foto: Youtube/DSC OFF

Pobjednik ove utrke znao se unaprijed, ali zanimljivo je vidjeti koliko su se stvari s godinama na ovom autu promijenile. Štoviše, iznenadilo nas je kako je najstariji model održao 'malu školu startanja' modelu E90 kada se na početku utrke 'ispalio' ispred njega. Spomenimo kako je ispod poklopca motora modela E34 redni 'šestak' s 350 KS, koji je sparen sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. U modelu E60 je motor V10 koji razvija 507 KS, a u najnovijem modelu F90 sakrio se V8 s dvjema turbinama, 625 KS i pogonom na sve kotače. 

Utrka BMW-a | Author: Youtube/DSC OFF foto: Youtube/DSC OFF

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.