Puritalia 427 roadster je obnovljena legenda čiste snage i upečatljivog dizajna. Unikatni automobil nastao je po uzoru na legendarni automobil Shelby Cobra
Tvrtka Puritalia proizvela je unikatni automobil nazvan Puritalia 427 Roadster. Inspiracija za nastanak ovog automobila crpljena je iz legendarne Shelby Cobre. Poznato je kako je Carool Shelby izjavio: ‘If big is good, bigger is better!’. Držeći se te izjave nastao je Puritalia 427 Roadster, koji donosi dizajn koji je harmoničan kontrast između elegancije i agresivnosti. Moderna je to interpretacija legendarnih roadstera Shelbyja po principu ‘gore bez’.
Puritalia 427 ima aluminijsku šasiju izrađenu po Audijevom principu nazvanom ‘space frame’ u kombinaciji s krom-molibden cijevima izrađenom podšasijom. Ovakva konstrukcija osigurava visoku čvrstoću i krutost uz zadržavanje niske mase vozila. Puritalia 427 dugačka je 4.350 mm, široka 1.952 i visoka 1.255 uz međuosovinski razmak 2.600 mm. Teška je samo 1.150 kg, a pri tom 427 ima idealan raspored mase, 50 posto na prednje i 50 posto na stražnje kotače. Uz neovisan ovjes na sva četiri kotača zagarantirane su vrhunske performanse. Naplatci su 19 cola sprijeda i 20 straga, s gumama dimenzija 275/35 R19, odnosno 335/30 R20.
Brembo disk kočnice promjera 15 cola sa šest klipova su na prednjim kotačima, a straga su promjera 13,5 cola sa četiri klipa. Karoserija je izrađena iz karbonskih vlakana, a kupci mogu birati između dva motora. Prvi u ponudi je Fordov atmosferski 5.0 V8 benzinski motor sa 450 KS pri 6.500 o/min i najveći okretni moment 530 Nm pri 4.250 o/min koji pokreću stražnje kotače pomoću ograničenog zaustavljača diferencijala i ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa. Drugi u ponudi je supercharged motor sa 610 KS pri 7.000 o/min, a okretni moment na 640 Nm pri 4.500 o/min. Fenomenalan zvuk ispušnih cijevi upotpunjuje sportski užitak vožnje. Puritalia 427 Roadster nudi modernu tehnologiju, elegantan stil, talijanski dizajn, a ipak je brutalna duša ostala neizmijenjena. Za pogon 427 koristi se čistokrvni benzinski motor.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.