Aerodinamične Tatre sa zrakom hlađenim V8 motorom inženjera Ledwinke bile su miljenice aristokracije i uzor mladim inženjerima poput Ferdinana Porschea...
Tatra T87 zbog svojega je dizajna jedan od najupečatljivijih povijesnih automobila uopće. Luksuznu češku limuzinu s pet sjedala pokretao je straga smješteni V8 motor s obujmom 3 litre i hlađen zrakom, a krasila ju je i iznimna aerodinamična učinkovitost. Peraja na stražnjem dijelu razdvajala je struju zraka, a auto je trošio za tadašnje pojmove mizernih 12,5 litara goriva, za brzine 100 km/h.
Model 87, koji je projektirao konstruktor Ledwinka nasljednik je modela 77, prve Tatre dizajnirane s aerodinamičkom svrhom, a prema patentu Mađara Pala Jaraya, koji je dizajnirao i slavne zračne brodove Zepellin. U razdoblju od 1936. do 1950. proizvedeno je samo 3056 Tatri serije 87 i danas su vrlo rijetke.
Možda najslavniji vlasnik jednoga primjerka danas je američki voditelj Jay Leno. Isti su auto svojevremeno promovirali i češki pustolovi Hanzelka i Zikmund, koji su od 1947. do 1950. Tatrom proputovali 44 afričke i južnoameričke zemlje i prevalili 111.000 kilometara.
Tatrini modeli V570, T77 i T87 svojevremeno su inspririrali i mladog inženjera Ferdinanda Porschea koji je neke od tehničkih riješenja Tatre primjenio u razvoju Bube. Velebna Tatra T87 iz doba art-decoa svojevremeno je bila miljenik aristokracije, pa čak i Njemačkih časnika tijekom II. svjetskog rata poput Erwina Rommela.
Vlasnica Tatre T87 bila je i Eliška Junkova, jedna od najuspješnijih vozačica utrka za Veliku nagradu, koja je u dvadesetim godinama prošloga stoljeća iza sebe znala ostaviti i velikane poput Nuvolarija, Fagiolija, Maseratija... Tvrtka koja je prvi auto proizvela 1897., a prvi trkaći auto 1900., postoji i danas no u proizvodnom portfelju samo su teretna vozila.
Posljednji Tatrin auto, model T700, proizveden je 1999. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.