ASerija utrka ubrzanja pokazala je kako Yaris GRMN, za razliku od Pola GTI i Clija R.S., definitivno bolje ubrzava. Sada je došlo vrijeme za zahtjevniju bitku na stazi
Renault Clio R.S., Volkswagen Polo GTI i Toyota Yaris GRMN već su odmjerili snage u utrci ubrzanja. Dok je Yaris GRMN očigledno pokazao svoju snagu prilikom ubrzavanja, Clio R.S. je pomalo razočarao jer je zadnji. Sada se uključuje i Mini Cooper S koji dosada nije imao priliku pokazati svoje performanse.
Mini Cooper S poznati je gradski 'šminker', ali to ne znači da ima loše performanse. Ispod poklopca motora je se 2-litreni benzinac koji razvija 192 konjske snage, a u kombinaciji sa 7-brzinskim automatskim mjenjačem s dvjema spojkama ubrzava do stotke 6,9 i postiže brzinu 235 km/h.
Renault Clio R.S. 18 F1 je najsnažniji među jurilicama, ali bez obzira na snagu, u utrkama ubrzanja se nije najbolje pokazao. Pokreće ga 1,6-litreni 'turbak' koji razvija 220 konjskih snaga i 260 Nm okretnoga momenta. Do stotke ubrzava samo 6,6 sekundi i može postići brzinu 235 km/h.
Volkswagen Polo GTI najstariji je predstavnik malih jurilica. Pokreće ga dvolitreni turbobenzinac koji razvija 200 konjskih snaga i 320 Nm okretnoga momenta. Uz takvu snagu i masu od 1280 kilograma mališan postiže stotku za samo 6,7 sekundi i postiže brzinu 241 km/h.
Toyota Yaris GRMN limitirana je serija Yarisa u samo 400 primjeraka. Pokreće ga 1,8-litreni benzinac u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Razvija 212 konjskih snaga i 250 Nm okretnoga momenta, a teži samo 1135 kilograma te tako postiže 'stotku' za samo 6,3 sekunde. Maksimalna brzina je elektronički ograničena na 230 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.