Početna Auto 23 pregleda

Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija

PORSCHE 911 TURBO
Vidi galeriju 1/9
Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija Turbo konjica iz Stuttgarta – snažnija, brža i štedljivija

Novi Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S dolaze u dvije karoserijske verzije, kao kupe i kabriolet. Donosi više 'konja', atraktivniji dizajn i bolju opremu. Ima premijeru početkom 2016. na autosalonu u Detroitu, a očekuje se cijena u Njemačkoj od 174.669 eura

Porsche jaše dobro utabanim i provjerenim stazama kada je u pitanju njegov glavni model 911. Tu skoro pa nema pogrešaka. Porsche je objavio fotografije i tehničke detalje novih verzija Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S koje će svoju javnu premijeru imati na autosalonu u Detroitu koji se održava od 11. do 26. siječnja 2016. godine.

PORSCHE 911 TURBO | Author: Porsche foto: Porsche

Obje verzije Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S pokreće dobro znani 3.8 litarski bi-turbo motor koji razvija 20 KS veću snagu. U verziji 911 Turbo motor ima 540 KS, dok verzija 911 Turbo S ima 580 KS.

Turbopunjač ima promijenjivu geometriju, a novost je Dynamic-Boost funkcija kojom tlak punjenja ostaje visok pri svim okretajima motora te pri kratkim oduzimanjima gasa ubrizgavanje goriva zadržava istu količinu ubrizganog goriva.

PORSCHE 911 TURBO | Author: Porsche foto: Porsche

Novi je sportski upravljač koji serijski ima na sebi prekidače za izbor Normal, Sport, Sport Plus i Individual, dok je na središnjoj konzoli prekidač kojim se bira način vožnje 'Sport' i 'Sport Plus', a tu je i prekidač kojim se ESP može isključiti, i to kratkim pritiskom na određeno vrijeme, a duljim pritiskom u potpunosti se isključuje.

Porsche 911 Turbo S serijski ima keramičke disk kočnice. Kao opcija nudi se i sustav kojim se može kod nižih brzina podići prednji ovjes za 4 cm, što će svakako biti od koristi kod parkiranja i penjanja na rubni kamen pločnika.

PORSCHE 911 TURBO | Author: Porsche foto: Porsche

Osim 20 KS više, novi 911 Turbo ima poboljšani i dopadljiviji dizajn karoserije i znatno kvalitetniju opremu. Od samog predstavljanja Porsche je ponudio dvije karoserijske verzije – kupe i kabriolet. Vozne karakteristike i potrošnja goriva su poboljšane, a Porsche 911 Turbo S Coupe do stotke sprinta za 2,9 sekunde. Porsche 911 Turbo Coupe do stotke treba desetinku više, odnosno 3,0 sekunde. Obje verzije štedljivije su 0,6 litre u odnosu na prethodni model, odnosno popiju 9,1 l/100km.

Najavljen je početak prodaje krajem siječnja 2016. Porsche 911 Turbo trebao bi u Njemačkoj imati početnu cijenu od 174.669 eura, što je oko 10.000 eura više nego što je koštao stari 911 Turbo Coupe. U nastavku pogledajte video...

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.