Novi Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S dolaze u dvije karoserijske verzije, kao kupe i kabriolet. Donosi više 'konja', atraktivniji dizajn i bolju opremu. Ima premijeru početkom 2016. na autosalonu u Detroitu, a očekuje se cijena u Njemačkoj od 174.669 eura
Porsche jaše dobro utabanim i provjerenim stazama kada je u pitanju njegov glavni model 911. Tu skoro pa nema pogrešaka. Porsche je objavio fotografije i tehničke detalje novih verzija Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S koje će svoju javnu premijeru imati na autosalonu u Detroitu koji se održava od 11. do 26. siječnja 2016. godine.

Obje verzije Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S pokreće dobro znani 3.8 litarski bi-turbo motor koji razvija 20 KS veću snagu. U verziji 911 Turbo motor ima 540 KS, dok verzija 911 Turbo S ima 580 KS.
Turbopunjač ima promijenjivu geometriju, a novost je Dynamic-Boost funkcija kojom tlak punjenja ostaje visok pri svim okretajima motora te pri kratkim oduzimanjima gasa ubrizgavanje goriva zadržava istu količinu ubrizganog goriva.

Novi je sportski upravljač koji serijski ima na sebi prekidače za izbor Normal, Sport, Sport Plus i Individual, dok je na središnjoj konzoli prekidač kojim se bira način vožnje 'Sport' i 'Sport Plus', a tu je i prekidač kojim se ESP može isključiti, i to kratkim pritiskom na određeno vrijeme, a duljim pritiskom u potpunosti se isključuje.
Porsche 911 Turbo S serijski ima keramičke disk kočnice. Kao opcija nudi se i sustav kojim se može kod nižih brzina podići prednji ovjes za 4 cm, što će svakako biti od koristi kod parkiranja i penjanja na rubni kamen pločnika.

Osim 20 KS više, novi 911 Turbo ima poboljšani i dopadljiviji dizajn karoserije i znatno kvalitetniju opremu. Od samog predstavljanja Porsche je ponudio dvije karoserijske verzije – kupe i kabriolet. Vozne karakteristike i potrošnja goriva su poboljšane, a Porsche 911 Turbo S Coupe do stotke sprinta za 2,9 sekunde. Porsche 911 Turbo Coupe do stotke treba desetinku više, odnosno 3,0 sekunde. Obje verzije štedljivije su 0,6 litre u odnosu na prethodni model, odnosno popiju 9,1 l/100km.
Najavljen je početak prodaje krajem siječnja 2016. Porsche 911 Turbo trebao bi u Njemačkoj imati početnu cijenu od 174.669 eura, što je oko 10.000 eura više nego što je koštao stari 911 Turbo Coupe. U nastavku pogledajte video...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.