Početna Auto 2450 pregleda

U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada

seat tarraco
Vidi galeriju 1/9
U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada U Barceloni smo isprobali Tarraco, najbolji Seat ikada

Seat je kompletirao ponudu svojih SUV-ova. Nakon Atece i Arone stigao je i Tarraco, veliki SUV koji smo isprobali na ulicama Barcelone i zavojitim brdskim cestama u okolici prijestolnice Katalonije

[video: 877 / ]

Tarraco je dugačak gotovo 4,7 metara i može se usporediti sa Škodom Kodiaq ili Volkswagenom Tiguanom Allspaceom kojemu je najviše blizak. Srodnost s Tiguanom potvrđuje i to što se ne proizvodi u Španjolskoj, već u Volkswagenovoj tvornici u njemačkome gradu Wolfsburgu.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

Nude se varijante s pet ili sedam sjedala, a koliko je velik i koliko prostora nudi dobro ilustrira podatak o zapremini prtljažnika. U njega, naime, stane čak 760 litara. Osim što je najveći Seatov SUV, Tarraco je i uvjerljivo najnapredniji i najbolje opremljen. Primjerice, na autu ni u jednoj izvedbi nema više klasičnih halogenih žarulja. I izvana i iznutra sva svjetla su LED. Može biti opremljen korisnim digitalnih sustavima poput Amazon Alexe i Shazama, funkcijama infotainmenta može se upravljati pokretima, bez dodira, a tu su i digitalni instrumenti, takozvani virtualni kokpit koji pruža obilje informacija i moguće ga je personalizirati.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

I vozne značajke Tarraco čine uvjerljivo najnaprednijim Seatom. Može biti opremljen sustavom aktivne kontrole podvozja i sustavom pomoću kojeg je moguće mijenjati načine vožnje - sportski, ekološki, komforni, terenski... U praksi se Tarraco pokazao izuzetno udobnim autom, a na autocesti smo primijetili kako je zvučna izolacija prvoklasna. A želite li ga voziti agresivno i sportski 'neće se buniti'.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

Seat nudi četiri motora. Osnova je 1,5-litreni turbobenzinac sa 150 KS, a snažniji dvolitreni benzinac razvija 190 KS. I dizelski motori razvijaju 150 i 190 KS. Slabiji ili snažniji benzinski i dizelski motori neće se uvoditi u skoroj budućnosti, no za 2020. godinu najavljen je plug-in hibrid s 210 KS i dosegom 50 kilometara pogonom na struju. U većini izvedbi moguće je kombinirati pogon na sve kotače i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, a samo osnovne verzije nude se i s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačima.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

Tarraco je vrlo dobar terenac, što smo iskusili na zahtjevnom offroad poligonu, a tu je do izražaja došla još jedna digitalna novost, sustav kamera s pogledom u kutu 360 stupnjeva, iz ptičje perspektivem, koji olakšava snalaženje na terenu kada je teško vidjeti baš sve prepreke. Što sve Tarraco može na terenu i kako detaljno izgleda pogledajte i u priloženome videu.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

Prodaja Seatova novog modela, Tarraca, u Hrvatskoj počinje potkraj veljače, a cijena se još ne zna. Pretpostavljamo kako bi mogla biti oko 200.000 kuna za osnovni model koji će, prema najavi, biti vrlo bogato opremljen. Nudit će se dva paketa opreme, Style i Xcellence, a poslije dolazi i atraktivni sportski paket FR.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

Na novinarskoj konferenciji u Barceloni rečeno je kako do daljnjega ne namjeravaju predstavljati nove SUV modele, ali i da je Tarraco dobra najava kako će izgledati budući Seatovi modeli, posebice novi Leon koji će biti predstavljen u ožujku na salonu u Ženevi. Dakle, Seat je završio svoju SUV transformaciju, no od njega očekujemo još mnogo zanimljivih vijesti.

SEAT Tarraco | Author: Seat foto: Seat

 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.