Novi Focus, iz četvrte generacije, napravljen je, kako bi se reklo, od nule, a osim atraktivnoga dizajna krase ga već standardno bolje vozne karakteristike
Dva dana i preko tristo kilometara, po brdima i dolinama, po zavojima i autocestama vozio sam potpuno nove automobile Focus
Novi je Focus dimenzijama jednak prethodnome modelu, ali je sve dodatno poboljšano. Nova je vozna platforma kojom se dobilo na dodatnome prostoru u svim smjerovima, na prednjim i na zadnjim sjedalima. Usto, ovaj je automobil 88 kilograma lakši od prethodnika, a sve je u njemu prilagođeno putnicima. Moderniji izgled uvelike je pridonio i boljoj aerodinamici. Ford je izuzetno ponosan na ovaj automobil jer, tvrde u Fordu,, ovo je najbolji Focus ikada proizveden, a najviše hvale daju klijentima koji su im bili zvijezda vodilja u sklapanju ovog automobila. Četvrta generacija Focusa je i tehnološki daleko naprednija od svojih prethodnika pa se tako ovaj auto može pohvaliti brojnim sigurnosnim sustavima poput 'Active Park Assista', sustava za detekciju i izbjegavanje sudara, sustava održavanja u prometnoj traci itd..
Trenutačno su u ponudi četiri motora - 1-litreni benzinski motori EcoBoost s rasponom snage od 80 do 125 'konja' i potpuno novi 1,5-litreni EcoBoost trocilindriči motori EcoBoost sa 150 i 182 'konja'. Gamu motora nadopunjuju i dizelski 1,5-litreni EcoBlue s 95 i 120 KS i 2-litreni EcoBlue sa 150 KS. Snaga se na kotače prenosi putem 8-stupanjskog automatskog ili 6-stupanjskoga ručnog mjenjača.
Ford nam je u Francuskoj predstavio modele koji su trenutačno u ponudi pa sam tako imao priliku vidjeti i isprobati Focus Titanium, automobil s najslabijom opremom i 'najsiromašnijeg izgleda', a opet ima sve. Pokreće ga nagrađivani revolucionarni 1-litreni motor EcoBoost sa 125 KS.
Nakon njega sjeo sam u ST Line, koji je i puno više od samoga naziva 'Line'. Sportska sjedala uz sportski volan ostavljaju dojam sjedenja u pravoj jurilici, što u konačnici ovaj automobil i jeste. Pokreće ga potpuno novi 1,5-litreni EcoBoost sa 182 KS. Moram pohvaliti izuzetne vozne performanse ovog auta jer osim što je mali potrošač goriva, u modu Sport postaje prava zvijer. Ovjes je tvrđi, brži je odaziv na gas, a volan postaje osjetno direktniji. Cijena je trenutačno nepoznata, a na hrvatskom se tržištu očekuje krajem godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.