Sasvim slučajno, a možda i namjerno, uhvaćena je nova generacija mališana iz Wolfsburga, koji platformu dijeli s novim Seatom Ibizom
Novi VW Polo bit će predstavljen tek ujesen, na salonu u Frankfurtu, a na prvu razlike nisu drastične. Osim izgleda, novi će Polo najviše promjena doživjeti ispod poklopca motora. Volkswagenov adut zasigurno će ciljati na sam vrh B-segmenta u kojemu će se boriti protiv Citroena C3, Renaulta Clija, Opela Corse i Forda Fieste.
Na MQB-A0 platformi, koju dijeli s novom Ibizom, smjestit će se novi 1,5-litreni turbobenzinski TSI motor sa 130 ili 150 konja, koji će zamijeniti aktualni 1,4-litreni TSI benzinac. U ponudi dizelskih motora bit će provjereni 1,6-litreni TDI motor sa 110 KS, a GTI izvedba bit će pogonjena 2,0-litrenim motorom s više od 200 KS. Od novosti možemo očekivati i komforniju i prostraniju unutrašnjost, digitalni kokpit te novi 7-stupanjski DSG mjenjač.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.