Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport pokreće motor 1.6 THP S&S motor dostupan u dvije inačice s 270 ili 250 KS s blokirajućim diferencijalom Torsen
Još od predstavljanja modela Peugeot 308, javnost željno iščekuje njegovu sportsku izvedbu koja donosi naglašeno sportsko iskustvo za upravljačem. Bio je velik izazov: osmisliti najradikalniji model u ponudi za najzahtjevnije kupce. Za ispunjenje tog zahtjeva bila je potrebna ekipa istomišljenika koji dijele strast za performansama. Stoga je Peugeot u priču uključio stručnjake i inženjere odjela Peugeot Sport s bogatim međunarodnim iskustvom u tom području.
Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport zahvaljujući motoru 1.6 THP S&S dostupnom u dvije inačice – s 270 ili 250 KS – blokirajućem diferencijalu Torsen, posebno podešenom podvozju i Peugeot i-Cockpitu vozačima nudi vrhunsko vozačko iskustvo. Usto je motor 1.6 THP S&S najučinkovitiji motor u svojoj klasi, s emisijom CO2 od samo 139 g/km i potrošnjom goriva od 6,0 l/100 km.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.