Novi Tiguan je od prethodnika duži šest centimetara, tri je širi i isto toliko niži. Zato izgleda moćniji i stabilniji. Spram prethodnika ima i bolji koeficijent zračnoga otpora. Nije razočarao ni oblikom. Zapravo, Volkswagen nikada nije bio znan po revolucionarnim preinakama auta pa ni sada nije iznevjerio tradiciju
Ovako to izgleda na glamuroznoj prezentaciji novog WV Tiguana u Crikvenici koja je uprilićena u hotelu Talassotherapia, nekadašnjem ljetnikovcu austrijske carice Marije Terezije. Za fotografije je zadužen poznati hrvatski umjetnik Stephan Lupino.
Isprobali smo dva TSI benzinca sa 125 i 180 konja te dva turbodizelaša sa 115 i 150 konja koji su u salonima dostupni odmah. Cijena za prvog benzinca 1.6 s pogonom na prednje kotače iznosi 183.990 kn, a za osnovni turbodizelaš 1.6 TDI sa također prednjim pogonom, treba izdvojiti 192.000 kn. Dizajnerski stil je jednostavan, a sportski inspirativan. Bez obzira na to s koje strane gledamo, novi Tiguan je dinamički i izgledom prepoznatljivo drukčiji od prethodnika koji obilježavaju zaobljene linije i nježniji prijelazi. Novi je kao britva s oštrim i ispresijecanim linijama koje mu pristoje i zbog njih na cesti daje posve drukčiji dojam. Najave govore kako će Tiguan već odskora raspolagati s najmanje 10 različitih motora, s pogonom na prednje ili sve kotače, te ručnim ili DSG automatskim mjenjačem. Više pročitajte u novom broju Auto starta!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.