Iako smo o njemu i prije vožnje znali gotovo sve, novi kompaktni SUV iz Volkswagenove obitelji očarao nas je tehnologijom, dizajnom i očekivano dobrim voznim osobinama
Na obroncima Cascaisa, jedne od najzapadnijih točki cijele Europe, sjeli smo za upravljač novog Volkswagenova prodajnog aduta. Model T-Roc obilježava petnaestu godinu postojanja VW-ovog segmenta SUV automobila, jer upravo je 2002. predstavljen revolucionarni Touareg. Isto to danas pokušava učiniti i novi T-Roc. Temelji se na platformi MQB, ima najveći prtljažnik u segmentu i opremljen je najmodernijom i najsigurnijom tehnologijom koju njemački div trenutno može ponuditi.
U Hrvatsku stiže u siječnju iduće godine, s benzinskim motorima 1.0, 1.5 i 2.0 TSI i dizelskim agregatima 1.6 ili 2.0 TDI. I benzinci i dizelaši raspolažu trima razinama snage motora, od 115 do 190 KS. Snažnije verzije mogu osim pogonom sprijeda biti opremljene i 4Motion pogonom na sve kotače. Ručni mjenjači dolaze sa šest stupnjeva, a automatski DSG stiže sa sedam stupnjeva, ovisno o motoru.
Provjerena i otprije poznata tehnika upakirana je u posve novi i za VW prilično razigrani dizajn. T-Roc izgleda masivno i privlačno. a mjesta u unutrašnjosti malo je više nego u kompaktnome Golfu. Volkswagen T-Roc moći će se naručiti od prosinca ove godine, a prve isporuke započinju u siječnju 2018.. Cijene još nisu poznate, no izvjesno je kako će T-Roc stajati u rangu s konkurentima u klasi kompaktnih crossovera, što u prijevodu znači oko 150.000 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.