Nakon Atece i Arone stigao je Tarraco, novi veliki SUV, najveći i najimpresivniji Seat u ponudi
Premijerom u Zagrebu obilježen je početak prodaje Tarraca u Hrvatskoj. Model koji kompletira Seatovu ponudu SUV-ova impresivan je automobil. Dugačak je gotovo 4,7 metara i može se usporediti sa Škodom Kodiaq ili VW-om Tiguanom Allspaceom kojemu je najviše blizak. Srodnost s Tiguanom potvrđuje i to što se ne proizvodi u Španjolskoj, nego u Volkswagenovoj tvornici u njemačkome gradu Wolfsburgu.
Koliko je Taracco velik i koliko prostora nudi dobro ilustrira podatak o zapremnini prtljažnika. U verziji s pet sjedala u njega stane čak 760 litara. I kad se odabere verzija sa sedam sjedala i dalje je impresivan – 700 litara. Sa svim preklopljenim sjedalima u Tarraco stane čak 1920 litara. Stražnja klupa je pomična, a to dodatno povećava praktičnost.
Tarraco nije samo najveći već je i najnapredniji automobil u ponudi Seata, kako po opremi tako i po tehnološkim novitetima te voznim svojstvima. Može biti opremljen korisnim digitalnim sustavima poput Amazon Alexe i Shazama, funkcijama infotainmenta može se upravljati pokretima, bez dodira, a tu su i digitalni instrumenti, tzv. virtualni kokpit koji pruža obilje informacija i moguće ga je personalizirati. Nude se dva paketa opreme, Style i Xcellence, a poslije dolazi i atraktivni sportski paket FR.
Seat nudi četiri motora. Osnova je 1,5-litreni turbobenzinac sa 150 KS, a snažniji dvolitreni benzinac razvija 190 KS. I dizelski motori razvijaju 150 i 190 KS. Slabiji ili snažniji benzinski i dizelski motori neće se uvoditi u skoroj budućnosti, no za 2020. godinu najavljen je plug-in hibrid s 210 KS i dosegom 50 kilometara pogonom na struju. U većini izvedbi moguće je kombinirati pogon na sve kotače i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, a samo osnovne verzije nude se i s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačima.
U svim uvjetima vožnje Tarraco je vrlo suveren, iznimno udoban, a usto je iizuzetno tih. Može biti opremljen sustavom aktivne kontrole podvozja i sustavom kojim je moguće mijenjati načine vožnje – sportski, ekološki, komforni, terenski.
Osnovni model s benzinskim motorom i Style razinom opreme stoji 225.519 kuna, a najjeftiniji dizelski model 232.400 kuna. Oni koji žele verziju s pogonom na sve kotače morat će izdvojiti najmanje 273.063 kune.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.