Početna Auto 217 pregleda

Volkswagen predstavio najbolji GTI ikada: Ovo je novi Golf GTI Clubsport

FOTO: Volkswagen

Isto kao i njegov prethodnik, redizajnirani Golf GTI Clubsport ima 2-litreni turbo s četiri cilindra, 300 KS i 400 Nm. Volkswagen neočekivano nije podigao snagu

U događanja oko utrke 24 sata Nürburgringa, Volkswagen je predstavio redizajniranu verziju svojeg najsnažnijeg i najbržeg GTI-ja. VW Golf GTI Clubsport nije dobio više konjskih snaga, no s 300 KS i dalje ostaje najsnažniji Golf s prednjim pogonom ikada, ali tu su značajna poboljšanja u interijera, nešto izmijenjen dizajn, te mehaničke promjene koje bi auto trebale učiniti još bržim. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Novi GTI Clubsport, temeljen na je na ranije redizajniranom GTI-ju, od kojeg je dobio i nova svjetla. Od klasičnog GTI-a se razlikuje po agresivnije dizajniranim odbojnicima i većem stražnjem spojleru. zdepasti stražnji spojler. Također je dobio nove "Queenstown" kotače od 18 i opcijske kovane kotače "Warmenau" od 19" koji su 20 posto lakši od standardnih lijevanih kotača.  

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Isto kao i njegov prethodnik, redizajnirani Golf GTI Clubsport ima 2-litreni turbo s četiri cilindra, 300 KS i 400 Nm. Volkswagen neočekivano nije podigao snagu, iako je to ranije učinio na klasičnom GTI-u koji je s 245 pojačan na 265 KS. Automobil dolazi isključivo s automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Do 100 km/h Clubsport ubrzava za 5,6 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena an 250 km/h. Oni kojima to nije dovoljno mogu odabrati opcijski Race Package s kojim automobil može pojuriti 267 km/h. Ovaj paket također dolazi s glasnijim Akrapovič ispuhom. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

U unutrašnjosti je Clubsport dobio novi Infotainment koji se temelji četvrtoj generaciji MIB sustav. Postoje dvije verzije sustava: "Ready 2 Discover" s dodatnom navigacijskom funkcijom i "Discover" sa standardnom navigacijom, obje opremljene 12,9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Instrumenti su digitalni, dijagonale 10,2 inča a na njima se mogu prikazati manji okrugli instrumenti za tlak prednabijanja i okretni moment turbopunjača. Head-up zaslon dostupan je kao opcija. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Novost je i profil vožnje "Special" posebno skrojen za jedinstvene zahtjeve Nürburgring-Nordschleife. Optimizira sustave dinamike vožnje za maksimalne performanse na ovoj zahtjevnoj trkaćoj stazi. DCC adaptivna kontrola podvozja i sustav upravljanja dinamikom vožnje prilagođeni su tako da kompenziraju tipične neravnine na Nordschleife. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Ovjes i sustav upravljanja novog Golfa GTI Clubsport dodatno su razvijeni kako bi se poboljšala dinamika vožnje.

Još nema informacija o cijenama i kada bi Clubsport mogao doći u prodaju. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.