Nakon mnogo najavljivanja iz Volkswagena nam je stigla - još jedna najava, jer model VW T7 California Concept je vrlo blizu serijske verzije
Volkswagen je već više od mjesec dana "teaserima" davao do znanja da će na Caravan Salonu u njemačkom Düsseldorfu predstaviti novi konceptni model Californije, a konačno je stigao taj dan. Nakon mnogo najavljivanja iz Volkswagena nam je stigla - još jedna najava, jer model VW T7 California Concept je vrlo blizu serijske verzije i daje nam do znanja što će nam ona donijeti kada stigne na tržište tijekom iduće godine.
Najvažnija novost u odnosu na prethodnu Californiju su druga klizna vrata na lijevoj strani vozila. U prijašnjim modelima kuhinja je bila bočno, zbog čega nije bilo moguće staviti i vrata. Sada su je dizajneri pomaknuli dovoljno unatrag da se napravi prolaz iza prednjih sjedala.
Kada su klizna vrata otvorena, indukcijsko kuhalo,hladnjak, sudoper i ladice dostupni su i izvana i iznutra što svakako poboljšava komfor onome koji kuha. Dostupno je i plinsko kuhalo, a tu je i utičnica od 230 volti.
VW novu Californiju opisuje kao trosobno konceptno vozilo. "Soba" broj 1 je na desnoj strani gdje su vrata koja služe za ulazak i izlazak straga iznad kojih se može izvući tenda i ispod nje postaviti stol i stolice. "Soba" broj 3 je druga strana kombija, sada dostupna kroz nova klizna vrata i zasjenjena tendom s dva stupa za kuhanje i jelo.
Između njih u "sobi" broj 2, zapravo u unutrašnjosti auta nalazi se kuhinja i dnevni boravak između prednjih sjedala koja se mogu okretati za 180 stupnjeva. Tu su i stražnja sjedala koja se mogu pretvoriti u krevet. Ako želite, sjedala se mogu i ukloniti kako bi se stvorio dodatni prostor. I naravno, tu je aluminijski podizni krov. Opremljen je LED svjetlima i USB utičnicama, a njime se upravlja putem višenamjenskog tableta smještenog na stražnjem dijelu vozila ili putem mobilnog telefona.
Još jedan važan detalj je plug-in hibridni pogon koji prvi puta dolazi u Californiju. Iako VW nije otkrio detalje o pogonu gotovo smo sigurni da se ispod poklopca motora nalazi plug-in hibrid iz Multivana T7 eHybrida. To je zapravo prilično pametno, jer velika baterija znači da bi uvijek trebalo biti dovoljno energije u vozilu za kamperske potrebe.
VW navodi da će detalje o pogonskim sustavima Californije otkriti kada krene u proizvodnju. To vjerojatno znači da će auto biti dostupan i uz dizel, a možda i uz benzinski motor. Cijene se za sada ne znaju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.