Ovaj put su na crtu stale dvije jurilice s dva kontinenta - njemački Mercedes AMG GT i japanska Honda NSX, a tko je kome uzeo mjeru pogledajte u videouratku
Očekivano, zbog tri elektromotora NSX je pobijedio u utrci s mjesta prešavši četvrtinu milje za 10,8 sekundi, a GT R je bio sporiji - 11,3 sekundi. AMG-ova jurilica jednostavno nije mogla obuzdati snagu pri kretanju, što je rezultiralo 'praznom' vrtnjom guma i gubljenjem vremena.
Ali, u utrci međuubrzanja, do izražaja je došao moćni 4,0-litreni motor V8 koji je zbog 577 KS te 700 Nm okretnoga momenta uspio sustići Hondu. No, valja pohvaliti i 3,5-litreni biturbo motor V6 koji uz pomoć tri dodatna elektromotora razvija malo slabijih 573 KS te 550 Nm dostupnih odmah, zbog kojih je, za Mercedes, NSX s mjesta neuhvatljiv.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.