Danas je Mercedes otkrio i sve detalje o Coupe verzijama AMG-a GLC43 i GLC63 S E Performance.
Mercedes nastavlja svoju Downsizing ofenzivu s elektrificiranim četverocilindričnim modelima. Nakon C-klase koja je izazvala "veliku buru" jer je s V8 prešla na četverocilindrični plug-in hibrid na red je došao i GLC. Klasične verzije AMG GLC-a predstavljene su još u srpnju, a danas je Mercedes otkrio i sve detalje o Coupe verzijama AMG-a GLC43 i GLC63 S E Performance.
Ispod agresivnije, a mnogima i atraktivnije karoserije s kosim stražnjim dijelom nalazi se identična tehnologija kao i u klasičnim AMG GLC modelima. Za GLC63 S E Performance to znači vrhunski 2,0-litreni četverocilindrični motor s turbopunjačem koji samostalno proizvodi 476 konjskih snaga, a dodatnih 204 KS dolazi iz električnog motora za kombiniranu snagu od 680 KS!.
GLC43 je, s druge strane, blagi hibrid. On koristi nešto slabiju varijantu četverocilindraša s 421 KS kojem pomaže mali električni motor za dodatnih 13 KS kada je to potrebno. Obje verzije šalju snagu na sva četiri kotača putem AMG Speedshift mjenjača s devet stupnjeva prijenosa. Također, oba automobila imaju upravljanje stražnjom osovinom i ovjes AMG Ride Control u serijskoj opremi.
Drugačiji stražnji dio nije nimalo utjecao na performanse ova dva modela. Mercedes-AMG navodi da GLC43 dostiže 100 km/h za 4,8 sekundi te ima elektronički ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h. Njegovo ubrzanje je praktično identično onom kod prošlog modela AMG GLC 43 koji je imao "samo" 385 KS i V6 motor. GLC63 S E Performance postiže 100 km/h za samo 3,5 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 275 km/h.
Mercedes još nije otkrio cijene za svoje najsnažnije coupe SUV-ove, a ne zna se ni kada točno dolaze u prodaju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.