Nudi se u oko 40 država, prvenstveno u Africi, Bliskom istoku i Južnoj Americi, no ne i u Europskoj uniji
Pick-up automobili u Europi su rijetkost, a europski ljubitelji automobila ne poznaju previše modela. Sigurno znate za VW Amaroka, Toyotu Hilux i Forda Rangera, američkog Forda F-150 i možda jo možda za još koji model, no rijetko tko zna da i Peugeot ima svoj pick-up kamionet. Model Landtrek, koji je debitirao 2020., sada redizajniran što nam je skrenulo pažnju na ovaj izuzetno neobičan Peugeot.
Model zapravo dijeli platformu s kineskim modelom Changan Kaicene F70, kojeg proizvodi tvrtka Shenzhen Baoneng Motor. Nudi se u oko 40 država, prvenstveno u Africi, Bliskom istoku i Južnoj Americi, no ne i u Europskoj uniji.
U ponudi je širok izbor motora, tri osnovne konfiguracije kabine te izvedbe za profesionalnu i višenamjensku uporabu (komercijalna i putnička verzija). S redizajnom je u Landtrek stigao i potpuno novi, vrlo učinkovit dizelski motor sa 200 KS, a tu su i brojna ažuriranja dizajna i tehnologije.
Novi Landtrek ima redizajniranu masku s novim amblemom marke u sredini s kojim se dobro uklapa u ponudu ostalih Peugeota. Prednji dio opremljen je LED dnevnim svjetlima u obliku kandži tipičnih za marku. Dimenzije Landtreka su unutar gabarita klase: verzija s dvostrukom kabinom duga je 5,33 metra i široka 1,92 metra. Prostor za utovar nudi širinu od 1,22 metra između lukova kotača. Ima mjesta za dvije euro palete u konfiguraciji duple kabine i tri euro palete u konfiguraciji s jednostrukom kabinom. Nosivost je, ovisno o konfiguraciji, do 1,4 tone.
U unutrašnjosti Landtrek nudi i veliki 10-inčni središnji HD zaslona osjetljiv na dodir. Ispod središnjeg zaslona, dobro poznate tipke nude brzi pristup najvažnijim funkcijama. Nova je i digitalna ploča s instrumentima od 7 inča.
Peugeot Landtrek ima no četverocilindrični turbodizelaš obujma 2.184 cm3 s 200 KS i okretnim momentom od 450 Nm. Novi motor može se kombinirati s novim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa EAT8. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa također je dostupan uz novi motor.
Uvođenje novog motora, ovisno o državi, ima za cilj zadovoljiti što više potreba i prilagoditi se svakom tržištu. Novi Landtrek bit će dostupan i s 1,9-litrenim dizelskim motorom od 150 KS i 350 Nm okretnog momenta u kombinaciji sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, te 2,4-litrenim benzinskim motorom od 210 KS i 320 Nm u kombinaciji s ručnim ili automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.