Nekad Type 35, a danas Veyron...
Obitelj Bugatti obilježila je talijansku, ali i svjetsku autoindustriju. Carlo, rođen 1856. godine u Milanu, bio je Leonardo da Vinci 19. stoljeća, disciplinirani virtuoz čija je beskrajna mašta i kreativnost otvorila vrata u novi svijet. Njegov sin, Ettore, osnovao je 1909. godine tvornicu automobila "Automobiles Ettore Bugatti", koja je proizvela jedne od najljepših i najsnažnijih automobila u svijetu. Predsjednik Bugattija Peter Mullin osvrnuo se na povijest kompanije koja je neko vrijeme bila u rukama Romana Artiolija. - Za mene je EB110 pravi Bugatti. Artiolijeva vizija u devedesetim godinama prošlog stoljeća bila je važna za budućnost i cjelokupnu priču Bugattija. Izgradio je izvanrednu tvornicu u kojoj su se dizajnirali i proizvodili brzi auti poput EB110 i tada sam shvatio da brzi Bugattiji nisu započeli s Veyronom.
Jedan od najlegendarnijih Bugattijevih modela, Type 35, u vrhu je najboljih trkaćih jurilica svoga vremena pa je tako pobijedio u više od tisuću utrka, između ostalih i Grand Prix World Championship 1926. godine. Bio je to brz, lijep, okretan i najvažnije - pristupačan trkaći automobil koji su voljele poznate osobe, ali i "obični smrtnici". Sa 100 konjskih snaga i najvećom brzinom od 185 km/h, brzina automobila je tekla iz njegove snažne kočnice, finog rukovanja i impresivne pouzdanosti. Danas je Bugatti pojam za izvanserijski dizajn i brzinu, što i ga dalje drži među omiljenim brendovima u automobilskom svijetu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.