Početna 1203 pregleda

Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan

Caddy Trendline 2.0 TDI DSG
Vidi galeriju 1/9
 Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan  Caddy Trendline 2.0 TDI DSG - za putnike s puno prtljage i beskrajno praktičan

Putnička izvedba Caddyja osim vanjskim detaljima ističe se kvalitetnim materijalima u unutrašnjosti, ništa manje boljim od onih u Golfu

Iako im je osnovna namjena prijevoz tereta, već kroz nekoliko generacija proizvođači dokazuju kako takve aute uspješno mogu preraditi u putničke izvedbe. Berlingo, Partner, Kangoo i dakako Caddy najpoznatiji su i najzastupljeniji na tržištu. Nije ni čudno, jer kupce su osvojili svojom svestranošću.

Caddy Trendline 2.0 TDI DSG | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

U slučaju četvrte, temeljito obnovljene generacije VW Caddyja vrijedi isto. Osim za prijevoz putnika može poslužiti za transportne potrebe i prijevoz velikih količina ili tereta s velikim dimanzijama. Dvoja stražnja bočna klizna vrata, golema stražnja vrata i prostor u kojega se može utovariti standardna europaleta govori sve. Uostalom, kada su spuštena stražnja sjedala to je prostor veći od 3000 litara.

Caddy Trendline 2.0 TDI DSG | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

U putničkoj izvedbi ipak treba zaboraviti prijevoz vreća cementa i "prljavih" stvari, jer unutrašnjost je obložena finim materijalima i kvalitetnim tkaninama, ništa lošijima od onih primjerice u Golfu. Da je nedavno temeljito obnovljeni Caddy luksuzniji no ikada prije ponajviše se vidi sprijeda. Izgled ploče s instrumentima, infotainment sustav i mnoštvo opreme dosad su bili rezervirani samo za osobne automobile. Tu su i brojne izvedbe motora, mjenjača, pa čak i dva međuosovinska razmaka, o dodatnoj opremi ne trebamo previše govoriti.

Caddy Trendline 2.0 TDI DSG | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Zato i ne treba čuditi što ionako visoka cijena od 150.000 kuna za izvedbu s 2.0 TDI motorom može narasti i na nevjerojatnih 259.000 kuna, koliko stoji testirani model. On je, dakako, jedan od najreprezentativnijih primjeraka svega što VW može ponuditi za Caddy, pa tako i DSG mjenjač i gomilu opreme, poput grijanja sjedala, vjetrobranskoga stakla i navigacije.

Caddy Trendline 2.0 TDI DSG | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

U vožnji je Caddy "korektan", 2.0 TDI motor sa 102 KS posve je odgovarajući za uobičajenu vožnju, a jednostavnosti korištenja doprinosi već desetljeće hvaljeni DSG mjenjač. Čak je Caddyi iznenađujuće udoban s obzirom na izvorno porijeklo. Jedini i najveći problem je cijena, vjerujemo mnogima nažalost prevelika, osobito s brojnim sigurnosnim elementima dostupnim tek uz nadoplatu. Također, zbog oblika karoserije i većega otpora zraka pri većim bvrzinama i potrošnja je veća nego tvornički deklarirana.

TEHNIČKI PODACI

VW Caddy Trendline 2.0 TDI DSG

CIJENA OSNOVNOGA MODELA:  150.663 kune

MOTOR:  4 cilindra, turbodizelski

OBUJAM:  1968 ccm

SNAGA:  75 kW/102 KS pri 2900-4000/min

MOMENT:  250 Nm pri 1300-2800/min

MJENJAČ:  DSG, 6 stupnjeva

NAJVEĆA BRZINA:  170 km/h

UBRZANJE:  13,0 s

POTROŠNJA:  5,7/4,5/5,0 l/100 km

TEST:  6,9

EMISIJA CO2:  130 g

DIMENZIJE:  4506/1793/1858

PRTLJAŽNIK:  750/3030 l

MASA:  1649 kg

JAMSTVO:  2 godine

CIJENA TESTIRANOGA MODELA:  259.786 kuna

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.