Putnička izvedba Caddyja osim vanjskim detaljima ističe se kvalitetnim materijalima u unutrašnjosti, ništa manje boljim od onih u Golfu
Iako im je osnovna namjena prijevoz tereta, već kroz nekoliko generacija proizvođači dokazuju kako takve aute uspješno mogu preraditi u putničke izvedbe. Berlingo, Partner, Kangoo i dakako Caddy najpoznatiji su i najzastupljeniji na tržištu. Nije ni čudno, jer kupce su osvojili svojom svestranošću.
U slučaju četvrte, temeljito obnovljene generacije VW Caddyja vrijedi isto. Osim za prijevoz putnika može poslužiti za transportne potrebe i prijevoz velikih količina ili tereta s velikim dimanzijama. Dvoja stražnja bočna klizna vrata, golema stražnja vrata i prostor u kojega se može utovariti standardna europaleta govori sve. Uostalom, kada su spuštena stražnja sjedala to je prostor veći od 3000 litara.
U putničkoj izvedbi ipak treba zaboraviti prijevoz vreća cementa i "prljavih" stvari, jer unutrašnjost je obložena finim materijalima i kvalitetnim tkaninama, ništa lošijima od onih primjerice u Golfu. Da je nedavno temeljito obnovljeni Caddy luksuzniji no ikada prije ponajviše se vidi sprijeda. Izgled ploče s instrumentima, infotainment sustav i mnoštvo opreme dosad su bili rezervirani samo za osobne automobile. Tu su i brojne izvedbe motora, mjenjača, pa čak i dva međuosovinska razmaka, o dodatnoj opremi ne trebamo previše govoriti.
Zato i ne treba čuditi što ionako visoka cijena od 150.000 kuna za izvedbu s 2.0 TDI motorom može narasti i na nevjerojatnih 259.000 kuna, koliko stoji testirani model. On je, dakako, jedan od najreprezentativnijih primjeraka svega što VW može ponuditi za Caddy, pa tako i DSG mjenjač i gomilu opreme, poput grijanja sjedala, vjetrobranskoga stakla i navigacije.
U vožnji je Caddy "korektan", 2.0 TDI motor sa 102 KS posve je odgovarajući za uobičajenu vožnju, a jednostavnosti korištenja doprinosi već desetljeće hvaljeni DSG mjenjač. Čak je Caddyi iznenađujuće udoban s obzirom na izvorno porijeklo. Jedini i najveći problem je cijena, vjerujemo mnogima nažalost prevelika, osobito s brojnim sigurnosnim elementima dostupnim tek uz nadoplatu. Također, zbog oblika karoserije i većega otpora zraka pri većim bvrzinama i potrošnja je veća nego tvornički deklarirana.
TEHNIČKI PODACI
VW Caddy Trendline 2.0 TDI DSG
CIJENA OSNOVNOGA MODELA: 150.663 kune
MOTOR: 4 cilindra, turbodizelski
OBUJAM: 1968 ccm
SNAGA: 75 kW/102 KS pri 2900-4000/min
MOMENT: 250 Nm pri 1300-2800/min
MJENJAČ: DSG, 6 stupnjeva
NAJVEĆA BRZINA: 170 km/h
UBRZANJE: 13,0 s
POTROŠNJA: 5,7/4,5/5,0 l/100 km
TEST: 6,9
EMISIJA CO2: 130 g
DIMENZIJE: 4506/1793/1858
PRTLJAŽNIK: 750/3030 l
MASA: 1649 kg
JAMSTVO: 2 godine
CIJENA TESTIRANOGA MODELA: 259.786 kuna
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.