Za njega treba biti zrela osoba, zaista znati uživati na motociklu čak i kada se vozite sukladno ograničenjima brzine
Pogoni ga dvocilindrični, zrakom hlađen četverotaktni motor s dva ventila u glavi, koji na 6250 okretaja u minuti razvija 48 konja. Nije to puno snage, daleko je od standarda koje očekujemo od današnjih motocikla, pogotovo onih koji su znaci tehnološkog napreka. Međutim, solidan okretni moment od 50 Nm pri 3000 uveliko pripomaže da motor bude ugodan onima koji u vožnji motorom žele opušteno uživati. Za trkače ovaj Moto Guzzi nije! Ustvari, još odavno nije nijedan Guzzi neka posebna trkača igračka, nego stroj za zabavu kad se je poželite.
Za 8000 eura dobijete motocikl za kojim će se zasigurno okretati djevojke, a naklonjena mu biti većina muškaraca koji cijene tradiciju i zlatno razdoblje sedemdesetih godina, kada se živjelo u ponešto sporijemu ritmu.
Moto Guzzi V7 II dijete je toga razdoblja, ali s nekim suvremenim pristupima poput iznenađujuće dobrog ABS-a, te ne baš vrhunskog sustava za nadzor proklizavanja zadnjega kotača. Budimo realni, takav sustav na ovom motocuku nije ni potreban, jer ipak je riječ o ne baš pretjerano snažnom motociklu. Ipak, zahvaljujući, ne pretjeranoj masi od 189 kilograma i udobnom sjedalu od tla udaljenom 790 milimetara, ovaj je Guzzi je prilično vozan motocikl. Osobito u gradu, gdje se s lakočom provlaći kroz gužvu. Odličan je to motocikl i za sve koji se na dva kotača još privikavaju, kao i za gradske šminkere, a gotovo je idealan i za osobe nježnijeg spolu. S njim nigdje nećete ostati nezapaženi, odlikuje se kvalitetom, pouzdanošću, a niti cijena mu nije pretjerano "paprena". Za 76.590 kuna, dobit ćete jedan sasvim poseban motocikl.
PLUS
- izgled
- kvaliteta izrade
- "karakter"
- nezahtjevan za vožnju
- udoban položaj sjedenja
- cijena (uključeni sustavi ABS i protiv klizanja pogonskoga kotača)
MINUS
- nemiran za sportske vožnje, kod ulaska u duge zavoje ili na neravnom asfaltu
- hiroviti rad hladnoga motora
- pretvrd preko udarnih rupa
TEHNIČKI PODACI
MOTOR V 2, četverotaktni, hlađen zrakom
OBUJAM 744cm3
PROVRT/HOD 80 x 74 mm
SNAGA 35 KW/48 KS pri 6250 o/min
MOMENT 59 Nm pri 3000 o/min
NAJVEĆA BRZINA 170 km/h
POTROŠNJA 3,5l/100 km
POTROŠNJA TEST 4,1l/100km
MJENJAČ 6-brzina, kardanski prijenos
SPOJKA mehanička
OKVIR od čeličnih cijevi
OVJES sprijeda klasična hidraulična vilica promjera 40 mm, straga dva podesiva hidraulična amortizera
KOČNICE sprijeda 1x disk 320 mm, straga disk 260 mm
GUME: sprijeda 100/90-R18
straga 130/80-R18
Visina sjedala 790 mm
MASA PRAZNOGA VOZILA 189 kg
cijena
76.590 kuna
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.