U Amsterdamu je danas predstavljena nova generacija Kuge, a mi smo prisustvovali spektakularnoj premijeri
Kod nove Kuge u prvome je planu elektrifikacija. U Fordu su posebno ponosni na to što je ovo prvi njihov automobil s trima različitim hibridnim pogonima – blago elektrificirana verzija, klasičan hibrid i verzija plug-in koju je moguće nadopunjavati strujom i tako voziti izuzetno ekonomično. Ova inačica može pogononjena električnom energijom prevaliti 50 kilometara, a prosječna potrošnja goriva je 1,2 l/100 kilometara.
Kuga je najprodavaniji Fordov SUV u Europi i stoga je vrlo važna za poslovne rezultate i imidž Forda. U razvoj nove generacije uloženo je vrlo mnogo truda. Kuga je prvi SUV koji se temelji na novoj Fordovoj globalnoj C2 arhitekturi. Zahvaljujući ovome nova generacija Kuge trebala bi imati mnogo bolje vozne značajke, jer će auto imati oko 10 posto kruću konstrukciju i do 90 kilograma manju masu.
Automobil je 44 mm širi i 89 mm duži od prethodnoga modela, a međuosovinski razmak povećan je 20 mm, što znači više prostora na svim sjedalima. Također, stražnji red sjedala može se pomicati da bi se povećao prostor za prtljagu ili prostor za noge, a tu je i funkcija daljinskog spuštanja sjedala u drugome redu.
I u unutrašnjosti Kuga donosi mnogo novosti među kojima se ističe digitalna ploča s instrumentima, s dijagonalom 12,3 inča. Novosti su i bežično punjenje mobilnih telefona i sustav infotainmenta Sync 3 s dodirnim zaslonom čija je dijagonala 8 inča. Dio atmosfere iz viših klasa prenosi audiosustav Bang & Olufsen, a tu je i mogućnost grijanja stražnjih sjedala.
Automobil će biti opremljen i tehnologijom FordPass Connect koja pretvara vozilo u mobilnu WiFi pristupnu točku s mogućnošću povezivanja do 10 uređaja. Ista tehnologija omogućava daljinsko upravljanje nekim funkcijama, daljinsku dijagnostiku i SOS poziv.
Ford Kuga će imati jednu od najširih i najraznovrsnijih paleta pogonskih strojeva u svijetu automobila,. Benzinsku stranu zastupaju 1,5-litreni turbomotori sa 120 i 150 KS. Dizelaši su 1,5 i 2-litreni te razvijaju 120 i 180 KS. Tu je još jedan dizelski motor sa 150 KS kojemu pri štednji pomaže sustav mild hybrid.
Svi dizelski modeli mogu se kombinirati s novim osmerobrzinskim automatskim mjenjačem. Vrh ponude predstavlja plug-in hibrid koji se sastoji od 2,5-litrenoga benzinskog motora i električnoga motora te razvija 225 KS. Iduće godine stiže i hibridna verzija koja će imati 2,5-litreni benzinski motor, no detalji o ovome pogonu se još ne znaju.
Nova Kuga u Hrvatsku stiže krajem godine, točan datum premijere se još ne zna kao ni cijena .
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.